شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

مزایای کارواش های بخار

مزایای کارواش های بخار کارواش های سنتی قادر به شستشوی صندلی ها و توشویی ماشین به این شکل نمی باشند. برای همین نیاز به به بخارشویی همیشه وجود دارد. و تقاضای مشتریان رو به افزونی است. کیفیت در با کارواش بخار حرف اول را میزند. این مطلبی است که همیشه دارندگان اتومبیلهای مدل بالا خواستار آن هستند. قدرت بالای شستشو و نقاط ریز و نقاطی که امکان دسترسی به آنها نیست مانند کانال کولرها و جلوپنجره و لای دربها و .. تمام نقاط دست نیافتنی رنگ کوره ای ماشین تا ۴۰۰ درجه حرارت را تحمل میکند و ماشینهایی که تازه رنگ شده است تا ۲۵۰ درجه در حالیکه بخار ۱۲۰ درجه حرارت دارد و مسیری که طی میکند تا انتهای شلنگ به شدت افت دما دارد به نحوی که حتی مشکلی بر روی قطعات فایبر گلاس هم بوجود نمی آورد.

خرید کارواش بخار


فواید کارواش بخار برای توشویی و روشویی خودرو

میزان مصرف آب کارواش بخار

آلودگی صوتی کارواش بخار

سایلنسر چیست؟

خصوصیات کارواش بخار

موتورشویی با بخار

خرید کارواش بخار از آبادیزل


فواید کارواش بخار برای توشویی و روشویی خودرو

استفاده از کارواش بخار معایب و مزایای مختلفی دارد. که ما در ادامه به کاربرد مزایای کارواش های بخار می پردازیم.

فواید کارواش بخار برای توشویی و روشویی خودرو

  1. جلای فوق العاده خودرو نسبت به شستشوی با آب و مواد شوینده.

  2. عدم نیاز به مواد شوینده در کارواش بخار

  3. عدم تولید پساب و فاضلاب و کف و … و سازگار با محیط زیست در کارواش بخار .

  4. شستشوی صندلیهای ماشین در کارواش بخار به بهترین شکل که در کارواش سنتی غیر ممکن است.

  5. عدم نیاز به فضای زیاد به اندازه فضای دو ماشین با دربهای باز کافیست.

  6. هزینه های پایین این نوع کارواش با توجه به سرمایه گذاری کم و سود دهی بالا.

  7. بخار طبیعی است. بخار مانند مواد شوینده مضر نیست. کارواش بخار مزایایی دارد که به سادگی و توسط راه های معمولی شستشوی ماشین قابل دستیابی نیست.

  8. بخار قابلیتی منحصر بفرد برای تمیزکردن و شستشوی خودرو شما فراهم می کند. همچنین بخارشویی باعث کشتن (میکروب‌ها و ویروس‌ها، باکتری‌های ساس و حشرات موذی، کپک و سایر جانوران ریز و میکروسکوپی) می شود.

  9. تمیز کردن با بخار به طور ویژه یکی از بهترین و محبوب ترین روش ها برای تمیز کردن ماشین شما به شیوه‌ای سازگار با محیط زیست است.

  10. کارواش بخار باعث می شود خودرو شما ظاهر جدیدی داشته باشد و همه این‌ها بدون استفاده از مواد شیمایی که می تواند به سلامت انسان و مخصوصا بچه ها و خردسالان آسیب بزند انجام می شود.

  11. کارواش بخار آب بسیار کمتری نیاز دارد و به راحتی می تواند اجزای مختلف ماشین را با مقدار اندک آب تمیز نماید.

  12. با تمیز کردن به وسیله بخار حتی نگران باقی ماندن رطوبت و آب در مناطق مختلف حساس خودرو مانند اجزای الکتریکی از جمله سیستم صوتی یا (GPS) نباشید.

  13. دیرتر کثیف شدن ماشین بعد از بخارشویی . علت آن این است در شستشو با کارواش بخار که چربی ها و مواد چسبنده از روی بدنه کاملا پاک میشود و باعث صیقلی شدن سطح می شود در نتیجه آلودگی به راحتی به بدنه نمی چسبند.

  14. از بین بردن ویروس بسیار خطرناکی بنام (Dustmite) که در داخل صندلیها و کانال کولر اتومبیل رشد میکند که فقط با حرارت بخار از بین می رود.

فواید کارواش بخار برای توشویی و روشویی خودرو

میزان مصرف آب کارواش بخار

یکی از ویژگی های مهمی که کارواش های بخار دارند کم مصرف بودن آن است. این نوع دستگاه ها از مصرف آب کمی برخوردار هستند. به صورتی که تنها با هشت لیتر آب شما می توانید یک ماشین را به صورت کامل شستشو بدهید.

اگر شما بخواهید یک ماشین را با کارواش معمولی یا همان کارواش سنتی انجام دهید به میزان آب قابل ملاحظه ای نیاز دارید که حداقل (هفت الی هشت) برابر سیستم بخار نیاز به آب خواهید داشت.

آب یکی از حیاتی ترین ماده های روی زمین می باشد. باید صرفه جویی شود تا با کمبود آب مواجه نشویم. کمبود آب ضرر های غیرقابل جبرانی را به صنایع مختلف بهداشتی و کشاورزی و ... وارد می کند.

مصرف پایین آب باعث می شود که بتوان در هزینه‌های مصرفی کارواش صرفه‌جویی کرد و از طرفی برای گرفتن مجوز راه اندازی کارواش خیلی کار راحت تر و ساده تر خواهد شد.

معمولا در این حوزه مجوزها مربوط به اداره محیط زیست بوده و این اداره بیشتر از کارواش بخار استقبال می کنند.

میزان مصرف آب کارواش بخار

آلودگی صوتی کارواش بخار

یکی از پارامترهای مهم  کارواش بخار جلوگیری از شدت صدای تولیدی آن است.

قبل از خرید و راه اندازی کارواش بخار باید بدانید کارواش بخار آلودگی صوتی ایجاد می کند. بخار خروجی از سر نازل کارواش بخار دارای صدا می باشد به صورتی که اگر در یک منطقه مسکونی هستید احتمالا اعتراض همسایگان وجود دارد و شما هنگام خرید باید اطلاع بدید که کارواش شما در منطقه مسکونی قرار دارد تا همکاران عایق بندی های مناسب را برای کارواش شما انجام دهند.

آلودگی صوتی کارواش بخار

سایلنسر چیست؟

سایلنسر silencer یا صدا خفه کن از دسته تجهیزات صنعتی است که از آن جهت خفه کردن صدای حاصل از کارواش بخار و سایر کاربردهای صنایع استفاده می شود.

این نوع صداگیر قدرت و شدت صدا را تا میزان دلخواه و مشخصی کاهش می دهد، این دستگاه به منظور کاهش میزان صدا از مکانیسم پخش کننده و جذب کننده تبعیت می کند که در هر دو حالت عملکردی خطی و ونت دارند.

خصوصیات کارواش بخار

در ادامه مقاله به مزایای کارواش های بخار و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم.

کیفیت نظافت فوق العاده از بین بردن تمامی باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها و دیگر آلودگی های سخت و چسبنده بدون هیچ گونه مشکلی بدون نیاز به سیستم تصفیه فاضلاب صرفه حویی در هزینه ها و سرمایه اولیه قابلیت استفاده به 2 صورت ثابت و سیار و بسته به انتخاب مشتریان گرامی قابلیت پاشش بخار به صورت خشک و مرطوب قابلیت پاشش مواد شوینده نانو تاچلس برای افزایش کیفیت نظافت ما انواع مواد شوینده تاچلس را ارائه می دهیم ضد عفونی و استریل کردن کلیه سطوح خودرو از بین بردن بوهای نامطبوع در محیط و ایجاد بوی مطبوع دسترسی به ناحیه هایی که نظافت آن ها بسیار مشکل است.

نظیر سیستم تهویه مطبوع، اجزای موتور و قطعات آن، گوشه ها، زوایا و دیگر بخش هایی که دسترسی به آن ها سخت و مشکل است) کار کردن با دستگاه بسیار آسان بوده و اپراتور بدون هیچ گونه مشکلی می تواند با آن کار کند. از آن جایی که بخار یک نوع گاز است، بنابراین سطوح کمتر از چند دقیقه خشک می شوند.

خصوصیات کارواش بخار

موتورشویی با بخار

 شستشوی موتور ماشین به دلیل داشتن قطعات بسیار حساس برقی و مکانیکی lectrical and mechanical از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موتور ماشین چون با روغن کثیفی ها و حشرات در ارتباط است بسیار کثیف خواهد شد معمولا تمیزی موتور برای مشتریان مهم بوده و از طرفی به دلیل داشتن قطعات برقی شستشوی موتور ریسک زیادی دارد.

این نوع کارواش ها نسبت به کارواش معمولی (واتر جت Water jet) کیفیت چندانی ندارد و  احتمال بسیار بالای آسیب دیدن قطعات برقی ماشین در نوع بخار وجود ندارد و خرابی هایی مانند آب رفتن داخل شمع ها ترک موتور و غیره ...

معمولا بخار به دلیل خیس نکردن موتور و داشتن حرارت بالا می تواند به راحتی هر نوع چربی و آلودگی را از بین ببرد.

موتورشویی با بخار

خرید کارواش بخار از آبادیزل 

ما در این مقاله به تفاوت مزایای کارواش های بخار پرداخته ایم امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشه اگر سوالات و پیشنهاداتی دارید در قسمت نظرات برایمان کامنت بگذارید.

برای خرید بهترین کارواش از نوع بخار باید به نکات زیر توجه کنید :

  • توان و قدرت کارواش
  • نوع موتور
  • حجم خروجی آب
  • نوع مواد شوینده قابل استفاده
  • نوع شلنگ و لانس
  • فشار اب ورودی و خروجی دستگاه
  • بررسی توانایی مکش دستگاه
  • مدت زمان روشن بودن دستگاه
  • موجود بودن لوازم و قطعات جانبی دستگاه
  • دمای اب قابل استفاده در کارواش
  • مارک و برند بودن دستگاه
  • قیمت مناسب

خرید کارواش بخار از آبادیزل

امیدوارم که این مقاله مورد پسند و استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشه شما می توانید برای خرید و ثبت سفارش انواع کارواش های بخار مختلف و قیمت آن ها با کارشناسان ما مشورت کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین مدل کارواش بهرمند شوید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در بالای سایت تماس بگیرید.

همچنین بخوانید
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم شما را  برای خرید انواع موتور دیزل متناسب با نیاز و بودجه خود راهنمایی نماییم. به هر موتور احتراق داخلی که در آن دما به اندازه‌ مناسب بالا می‌رود تا سوخت دیزل تزریق شده در سیلندر، آتش بگیرد، موتور دیزل گفته می‌شود. در حقیقت این دما نیست که باعث احتراق می‌شود بلکه فشردگی هوا و بالا رفتن دما موجب احتراق داخلی موتور می‌شود.
در این مقاله، به عنوان یک راهنمای خرید، به بررسی عوامل و ملاک‌هایی که باید در نظر گرفته شوند تا انتخاب بهتری برای خرید آلترناتور یا ژنراتور تک داشته باشید، می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: