شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

تعمیر و نگه داری

زمان تعویض روغن دیزل ژنراتور
زمان تعویض روغن دیزل ژنراتور، روغن موتور در ژنراتورهای دیزل نقش بسیار مهمی را در عملکرد و عمر مفید آنها ایفا می‌کند. تعویض منظم و به موقع روغن موتور در یک ژنراتور دیزلی، از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به حفظ کارایی و عمر مفید دستگاه کمک می‌کند و هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد. در این مقاله، به بررسی اهمیت زمان تعویض روغن دیزل ژنراتور می‌پردازیم و راهکارهایی را برای تعیین زمان مناسب تعویض روغن مطرح خواهیم کرد.
راهکارهای افزایش فشار پمپ آب ساختمان
اولین گام بررسی فشار آب فعلی در ساختمان است. بررسی کنید که فشار آب در نقاط مختلف ساختمان چگونه است. از دستگاه‌های اندازه‌گیری فشار مانند فشارسنج استفاده کنید. اگر فشار آب در سراسر ساختمان پایین است، ممکن است نیاز به تنظیم یا افزایش فشار پمپ باشد. بررسی کنید که پمپ آب درست عمل می‌کند. بررسی کنید که آیا پمپ در حالت روشنی قرار می‌گیرد و آب به درستی جریان دارد. اگر پمپ برای مدت طولانی از قبل استفاده نشده است، ممکن است نیاز به تعویض قطعات یا تعمیرات دیگری داشته باشد.
راهکارهای کاهش آلایندگی ناشی از دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتورها یکی از منابع انرژی قدرتمند هستند که در بسیاری از نقاط جهان استفاده می‌شوند، اما متأسفانه آلاینده‌هایی را نیز تولید می‌کنند که می‌تواند برای سلامتی انسان‌ها و محیط زیست آسیب‌های جدی ایجاد کند. برای کاهش آلاینده‌های دیزل ژنراتور، می‌توان از راهکارهایی مانند استفاده از سوخت‌های پاک و با کیفیت، تجهیزات کنترل آلاینده، فیلتراسیون هوا، هیبرید کردن با منابع انرژی پاک و استفاده از تکنولوژی‌های پاک و پیشرفته استفاده کرد.
نکات مهم در نگهداری از موتور برق
نکات مهم در نگهداری از موتور برق یکی از محصولات مولد برق، موتور برق است که همانند دیزل ژنراتور عمل می‌کند، موتور برق در واقع یک ژنراتور کوچک است که قابلیت حمل و جابه‌جایی را دارد. بر همین اساس کارخانه‌هایی که در تولید ژنراتور برق و دیزل ژنراتور پیشتاز هستند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید انواع موتور برق در مدل‌های مختلف نیز پرداختند. با توجه به کارکرد موتور برق، به خوبی می دانید که از آن برای تولید برق و جریان الکتریسیته استفاده می شود.
علت روشن نشدن تیلر کشاورزی یا کلتیواتور
قبل از روشن کردن دستگاه تیلر از آزاد بودن اهرم دنده و اهرم شفت PTO اطمینان داشته باشید.اهرم خاموش‌کن را فشار داده و بعد کلاچ درگیر نمایید.و همچنین قبل از شروع به کار با تیلر،سطح روغن و مخزن کارتر را پر کنید.
علت کم و زیاد شدن فشار پمپ آب ساختمان
در این مقاله، به بررسی علل کاهش و افزایش فشار پمپ آب ساختمان می‌پردازیم. ابتدا به بررسی عواملی که می‌توانند منجر به کاهش فشار پمپ شوند، می‌پردازیم. سپس به بررسی عواملی که ممکن است باعث افزایش ناگهانی فشار پمپ شوند، می‌پردازیم. در نهایت، راهکارهایی برای پیشگیری و رفع این مشکلات را بررسی خواهیم کرد.
علت آمپر کشیدن پمپ کفکش
انتقال سیالات کار ساده‌ای نیست؛ به‌ خصوص وقتی قرار است مایعات از عمق مخزنی به سطحی بالاتر جابه‌جا شود. اما یکی از وسایلی که کار را راحت کرده است، پمپ مستغرق در آب است که به آن پمپ کف کش می‌گویند.پمپ های کف کش از نوع پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) مستغرق هستند، و اساس کار آنها بدین صورت است که یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت در آورده و در نتیجه انرژی جنبشی سیال را افزایش یافته و سیال پمپاژ می شود. فشار سیال خروجی به میزان چرخش پروانه ها بستگی دارد.
علت کاهش فشار پمپ آب کفکش چیست؟
علت کاهش فشار پمپ آب کفکش چیست؟ یکی از تجهیزات و امکاناتی که در چرخه صنعت و همچنین در منازل مسکونی بسیار پرکاربرد شناخته شده اند، پمپ های آب هستند.امروزه به دلیل گسترش صنایع، استفاده از برخی پمپ ها بیشتر از برخی دیگر می باشد. یک از انواع پمپ های آب که در صنعت کشاورزی و صنایع دیگر کاربرد دارند.
دلایل سوختن و خرابی الکتروموتور چیست؟
الکتروموتور ، دستگاهی الکتریکی است که وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را دارد. الکتروموتورها امروزه در چرخه های صنایع مختلف کاربرد بسیار زیادی دارند. و همچنین در صنایع نقش بسیار مهم و کاربردی را ایفا می‌کنند. همچنین این محصول در انواع مختلف از قبیل موتورهای AC (موتورهای القایی و آسنکرون) ، موتورهای DC موجود است.از وظایف اصلی الکتروموتور ، تبدیل الکتریسیته به حرکت مکانیکی از وظایف این دستگاه است.این نوع از موتورها به دلیل کاربرد زیادی که دارند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.
میزان مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها به چه صورت است؟
در بعضی از مواقع این میزان مصرف سوخت با توجه به برخی موارد شرایط محیطی که دستگاه در آنجا قرار دارد و همچنین کیفیت دستگاه متفاوت است از جمله ارتفاع از سطح دریا، طول عمر دیزل ژنراتور، کیفیت گازوئیل و رطوبت نسبی محیط مشخص می شود. به طور معمول میزان مصرف سوخت در دیزل ژنراتور به شاخصه های متفاوتی وابسته است، اما در حالت کلی میزان بار و اندازه دیزل ژنراتور از مهمترین موارد تاثیر گذار هستند.
دلیل سوختن پمپ کفکش و راه های جلوگیری از آن
پمپ کفکش یا پمپ EPS از لحاظ ظاهری و عملکرد شبیه به پمپ های توربین عمودی است .اساس کار یک موتور الکتریکی راندن پمپ و افزایش انرژی جنبشی سیال است. پمپ کفکش از لحاظ عملکرد ظاهری شامل یک پمپ گریز از مرکز با یک شافت عمودی است که فشار مایع خروجی آن وابسته به چرخش پروانه ها است.
نکات مهم در تعویض روغن تیلر
تیلر یکی ابزارآلات و ماشین آلات کشاورزی پر کاربردی است که در باغ ها و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد از تیلر برای تبدیل لایه سخت خاک به بستر نرم و برای کاشت گیاه استفاده می شود. تیلرها نوعی از تراکتور ها هستند که دارای دو چرخ می باشند. و می توانند عملیات کاشت، داشت و برداشت را انجام دهد.