شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته

مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته ، معمولا دیزل ژنراتور ها بر اساس نوع عملکرد در دو مدل دائم کار و اضطراری طراحی و تولید می شود. دیزل ژنراتور های دائم کار، بیشتر برای مناطق فاقد برق سراسری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نوع اضطراری نیز برای تامین برق در هر گونه عملیاتی که قطع برق ممکن است آسیب جدی به وسایل و تجهیزات در کار وارد نماید به کار گرفته می شود.

با توجه به بررسی­ های انجام شده دیزل ژنراتور ها هر کدام کاربرد متفاوتی دارند که ما در ادامه به مزایا و معایب ژنراتور ها و تفاوت ژنراتور استمفورد و ژنراتور مکالته می پردازیم.

خرید ژنراتور استمفورد و مکالته


مزایای استفاده از ژنراتور استمفورد

مزایای استفاده از ژنراتور مکالته

ژنراتور مکالته ساخت کجاست؟

انواع مختلف ژنراتور مکالته

ویژگی های موتور ژنراتورهای استمفورد

انواع ژنراتور های استمفورد

کوپل دیزل ولوو با ژنراتور آلترناتور 

 ژنراتور استمفورد ساخت کجاست؟

راهنمای خرید دیزل ژنراتور آبادیزل


مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع دیزل ژنراتور و طرز کار آن به مقاله مراجعه کنید.


مزایای استفاده از ژنراتور استمفورد

ژنراتور ها با توجه به نوع مدل و طراحی و توان هایی که دارند می توانند کارکرد متفاوتی نسب به یکدیگر داشته باشند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از مزیت های خوب ژنراتور استمفورد کارایی موثر در دمای بسیار بالا و یا بسیار پایین می باشد.
  • تجهیزات نوع استفورد می تواند دمای 50 درجه بالا و پایین را تحمل کند.
  • این نوع ژنراتورها قابلیت استفاده در مدت زمان های طولانی را دارند.
  • در تامین برق و همچنین صنایع مهمی همچون نفت و گاز نقش مهمی دارد.
  • این ژنراتور ها به دلیل کاربرد های متفاوتی که دارند از جایگاه ویژه ای در بازار فروش انواع ژنراتورها برخوردار هستند.
  • می توان از این دستگاه جهت مواقع اضطراری emergency و در شرایطی که وجود یک جریان برق متناوب alternating ضروری است استفاده کرد.
  • عملکرد ژنراتور استمفورد انگلیس Stamford, England در گرد و غبار نیز کاملا ایده آل و استاندارد است.
  • مناسب بودن قیمت ژنراتور استمفورد نسبت به کیفیت محصول
  • ژنراتور استمفورد توانسته با انواع مدل ها و طراحی های مختلف انتظارات مشتریان را فراهم سازد.

مزایای استفاده از ژنراتور استمفورد


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور به مقاله مراجعه کنید.


مزایای استفاده از ژنراتور مکالته

طراحانی که ژنراتور مکالته را طراحی کردند توانستن نیاز های مشتریان را فراهم سازند. ژنراتور ها با توجه به نوع مدل و طراحی و توان هایی که دارند می توانند کارکرد متفاوتی نسب به یکدیگر داشته باشند که ما در ادامه به انواع آن ها می پردازیم.

  • مجهز به سیستم تنظیم کننده دیجیتال.( System to digital regulator system)
  • سیم پیچ آن ها تمام مس می باشد. (Their coil is all copper)
  • در مقابل تغییرات جوی مقاومت بالایی دارند. (They are resistant to climate change)
  • حمل بسیار راحتی داشته و سبک و کم وزن است. (It is very easy to carry and light)
  • مقاومت و ایستادگی در مقابل حرارت و گرما دارند. (Resistance to heat and heat)
  • دارای ظرفیت اتصال کوتاه و قابلیت انعطاف­پذیری. (It has short circuit capacity and acceptability)
  • با دوام و مستحکم بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. (It is durable and strong and has a very long life)
  • این نوع ژنراتور دارای سیستم (MAUX) می باشد، به این معنا که یک منبع تغذیه جداگانه­ای را برای تنظیم کننده ایجاد می­ کند.
  • قسمت ثابت با سیم پیچی که قابلیت واکنش پذیری دارد به نام استاتور Stator است و این توانایی را دارد که در هنگام فعالیت هرگونه خطا و ایرادی را ضبط کند.
  • دارای سیم پیچ (۳/۲ درجه) می باشد به این صورت که از این نوع سیم پیچ برای کاهش میزان ولتاژ هارمونیک Harmonic استفاده می گردد.
  • مناسب بودن قیمت ژنراتور مکالته نسبت به کیفت آن 

مزایای استفاده از ژنراتور مکالته


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع نکات مهم در استفاده از دیزل ژنراتور به مقاله مراجعه کنید.


ژنراتور مکالته ساخت کجاست؟

 مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته ، شرکت مکالته برای اولین بار در کشور ایتالیا Italy تاسیس شد. بنابراین برند مکالته یک برند ایتالیایی است که محصولات خود را وارد بازارهای جهانی و ایرانی کرده است. ژنراتور مکالته ایتالیا در زمینه دیزل ژنراتور با فرکانس Frequency  (Mecc Alte Spa در فرکانس 50 Hz نیز تنها تا 990KVA ) تولید می­ شوند.

بنیان گذار این کمپانی، کارگاهی کوچکی به منظور تعمیر موتورهای الکتریکی Electric motors در ایتالیا راه اندازی نمود. امروز با گذشت سال­ ها، این کارگاه کوچک به یک گروه جهانی تبدیل شده است که بیش از هزار و دویست نفر در آن مشغول به کار هستند و در سراسر جهان، روزانه بیشتر از هزار و چهارصد آلترناتور Alternator و ژنراتور generator تولید می کنند.

با توجه به بررسی ­های انجام شده ژنراتور (مکالته Makalte) در مقایسه با سایر برند­ها از قیمت بسیار عالی برخوردار می ­باشد. به دلیل کیفیت و میزان توجهی که بسیاری از کشورها به این محصول دارند، روز بروز بر تعداد مشتریان آن افزوده می شود.

توجه داشته باشید. ژنراتور های مکالته Makalte generator از لحاظ کیفی در رده پایین تری نسبت به ژنراتور های استمفورد انگلستان Stamford England و لوری سومر Lori Sommer فرانسه قرار دارد. بدیهی است این مقایسه به طور نسبی بوده و هرگز به معنای ضعف ژنراتورهای مکالته نمی باشد.

همچنین با توجه به حضور قویتر ژنراتور مکالته در بازار ایران استقبال بیشتری از این برند در مقایسه با ژنراتور لوری سومر صورت گرفته است. قبل از خرید با کارشناسان آبادیزل مشورت کرده تا از بهترین نوع ژنراتور بهره مند شوید.

ژنراتور مکالته ساخت کجاست؟


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع بهترین برند دیزل ژنراتور به مقاله مراجعه کنید.


انواع مختلف ژنراتور مکالته

مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته ، معیارهای مختلفی برای انتخاب یکی از انواع ژنراتور مکالته وجود دارد. همچون کیلو وات KW ، آمپر amp ، و نوع سیم پیچی Winding در تقسیم بندی، قدرت، کیفیت دخیل هستند.

ژنراتورهای مکالته یکی از عالی ترین برندهای موجود در بازار هستند که کیفیت بی نظیری دارند. این محصول خود در انواع مدل‌ های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع مصرف از آن ها استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که تمامی انواع ژنراتور مکالته موجود در بازار همگی از کیفیت بالایی برخوردارند

ژنراتور به دو صورت (تک ­فاز و سه فاز) تقسیم شده که توانایی کوپل شدن با موتورها را دارند. شما می­ توانید در انواع کارهای مختلف و گوناگون و به صورت دیزل ژنراتور استفاده کنید. ژنراتور مکالته در شرکت مکالته از توان (10 kva تا توان 620 kva ) توسط طراحان حرفه ای تولید و به سرتاسر جهان عرضه می ­شود.

انواع مختلف ژنراتور مکالته


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع تفاوت دیزل ژنراتور با UPS به مقاله مراجعه کنید.


ویژگی های موتور ژنراتورهای استمفورد

معمولا موتور های استمفورد با مدل ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. یکی از اصلی ترین قسمت ژنراتور قسمت موتوری آن است که انرژی مکانیکی را به ژنراتور منتقل می کند.

توجه به نکات ویژه ای از جانب تولیدکنندگان این موتورها بوده که یکی از این نکات، انتخاب نوع موتور بر اساس سوخت ژنراتور است.

  1. ژنراتور استمفورد این امکان را دارد که توسط سوخت های گوناگون همچون گاز gas ، بنزین Petrol و دیزل Diesel فعالیت داشته باشد.
  2.  تولید کنندگان موتورهای الکتریکی، باید موتور ژنراتور را متناسب با نوع سوخت آن طراحی کنند.
  3.  موتور های بنزینی علاوه بر آنکه از نظر ابعاد، کوچکتر از موتورهای (دیزلی و گازی) هستند از جنبه عملکرد نیز دارای توان کمتری می باشند.

ویژگی های موتور ژنراتورهای استمفورد


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع کاربرد موتور برق و دیزل ژنراتور برای استخراج بیت کوین به مقاله مراجعه کنید.


کوپل دیزل ولوو با ژنراتور آلترناتور 

ما در این مقاله به مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته پرداخته ایم امیدوارم که مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشه برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیزل ژنراتور های تولید شده از موتور دیزل ولوو قابلیت کوپل با تمام ژنراتور های یک سر بلبرینگ را دارا هستند. با توجه به استاندارد شدن ژنراتورهای یک سر بلبرینگ در صنعت دیزل ژنراتور ها امروزه استفاده از واسط کوپلینگ در تولید و اتصال دیزل و ژنراتور حذف گردیده است

کوپل دیزل ولوو با ژنراتور آلترناتور 


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع دیزل ژنراتور بادوین ساخت کجاست؟ به مقاله مراجعه کنید.


انواع ژنراتورهای استمفورد

انواع مختلفی از ژنراتور بر اساس کاربردهای مختلف، عملکرد دستگاه و مواردی دیگر طراحی و ساخته می شوند. مثلا از نقطه نظر ساختار، این ژنراتورها در دو نوع، قطب برجسته و قطب صاف تولید می شوند. همچنین دو مدل سنگرون و آسنگرون، انواعی دیگر از ژنراتور استمفورد محسوب می شوند. استمفورد به چهار نوع تقسیم می شود که شامل چهار مدل می باشد.

  1. ژنراتور ۲ پل (Generator 2 bridges)
  2. ژنراتور ۴ پل (4 bridge generator)
  3. ژنراتور ۶ پل (6 bridge generator)
  4. ژنراتور ۲ پل و ۴ پل (2 bridge and 4 bridge generator)
  5. ژنراتور استامفورد تک بلبرینگ
  6. ژنراتور استامفورد جفت بلبرینگ
  7. ژنراتور سه‌فاز 6 پل
  8. ژنراتورهای دریایی: سه‌فاز 2 پل و سه‌فاز 4 پل

انواع ژنراتورهای استمفورد


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع مقایسه دیزل ژنراتور کامینز و ولوو پنتا به مقاله مراجعه کنید.


ژنراتور استمفورد ساخت کجاست؟

ژنراتور استمفورد Stamford پاور یکی از تک‌ ژنراتورهای خوشنام در سطح جهان است. این ژنراتور چینی که تحت لیسانس استمفورد انگلستان تولید می‌شود، توانسته به‌دلیل کیفیت، تکنولوژی روز و قیمت مناسب بازار ژنراتور ایران را در اختیار خود بگیرد.

بسیاری از سازندگان دیزل ژنراتور در جهان در زمان کوپله کردن موتور دیزل با ژنراتور از ژنراتور Stamford استفاده می‌کنند. ژنراتور استمفورد پاور چین در ایران یک گزینه مورد علاقه خریداران و تولیدکنندگان دیزل ژنراتور چینی است.

ژنراتور استمفورد شرکت اصلی در انگلستان است که به دلیل درخواست زیاد این ژنراتور، شرکت استمفورد لیسانس خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کرده است. تعداد کارخانه‌هایی که تحت لیسانس استمفورد ژنراتور تولید می‌کنند شش کارخانه است که یکی از آنها شرکت استتفورد پاور چین است.

در سال (1905) برادران Cutting در شهر Stamford انگليس اين كارخانه را تأسيس كردند كه در آن زمان با نام (Stamford electrical) مشهور بود. كارخانه اصلی بعدها با نام جديد (Stamford Newago) در سال 1935 در شهر (Manchester) كار خود را با ساخت ژنراتور استمفورد و كمپرسور هوا آغاز به كار كرد. امروزه شش خط تولید در کشورهای (چین، هند، امارات و رومانی) دارد که در کشور چین در دو کارخانه ژنراتور با برند استامفورد و نیوایج تولید می‌کند.

ژنراتور استمفورد ساخت کجاست؟


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع دیزل ژنراتور استریم ساخت کجاست؟ به مقاله مراجعه کنید.


راهنمای خرید دیزل ژنراتور آبادیزل

دیزل ژنراتور ها نقش اساسی در صنعت و تکنولوژی دارند و در مکان هایی که دسترسی به برق ندارند مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه با افزایش قیمت حامل های انرژی استفاده از دیزل ژنراتور ها خیلی مقرون به صرفه است.

ما در این مقاله یک تحلیل جامع درباره مقایسه ژنراتور استمفورد و مکالته و کاربرد های آن پرداخته ایم.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند و استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشه شما می توانید برای خرید یا قیمت ژنراتور استمفورد و ژنراتور مکالته  اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی ژنراتور استمفورد و  نمایندگی ژنراتور مکالته با

کارشناسان ما که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشورت کنید. تا از بهترین و مناسب ترین نوع دیزل ژنراتور برخوردار شوید.

راهنمای خرید دیزل ژنراتور آبادیزل


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور به مقاله مراجعه کنید.

همچنین بخوانید
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم شما را  برای خرید انواع موتور دیزل متناسب با نیاز و بودجه خود راهنمایی نماییم. به هر موتور احتراق داخلی که در آن دما به اندازه‌ مناسب بالا می‌رود تا سوخت دیزل تزریق شده در سیلندر، آتش بگیرد، موتور دیزل گفته می‌شود. در حقیقت این دما نیست که باعث احتراق می‌شود بلکه فشردگی هوا و بالا رفتن دما موجب احتراق داخلی موتور می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد باقری
ارسال شده در : دوشنبه 10 بهمن 1401

سلام دست دوم این ژنراتور ها چقدره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 بهمن 1401

سلام دست دوم نداریم؟