شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

بهترین برند دیزل ژنراتور

امروزه دیزل ژنراتور ها نقش مهمی و کلیدی در صنعت و تکنولوژی دارند. دیزل ژنراتور ها به ما امکان می دهند که در شرایط بی برقی یا نداشتن دسترسی به شبکه برق از آن ها استفاده کنیم. امروزه با افزایش قیمت حامل های انرژی استفاده از دیزل ژنراتور ها خیلی مقرون به صرفه است. دیزل ژنراتور ها کاربرد و انواع مختلفی دارند. که ما در ادامه با چند تا از بهترین برند برای خرید دیزل ژنراتور آشنا می شویم.


نحوه عملکرد دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور کامینز 

دیزل ژنراتور اف جی ویلسون

دیزل ژنراتور استریم

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بنز

دیزل ژنراتور کاترپیلار

دیزل ژنراتور لوول

دیزل ژنراتور دویتس


 نحوه عملکرد دیزل ژنراتور

ژنراتور ها با انجام فرآیند های مکانیکی و فیزیکی می توانند انرژی مکانیکی را دریافت کرده و آن را به انرژی الکتریکی برق تبدیل نمایند. ژنراتور ها با رابطه با نوع سوختی که مصرف می کنند تقسیم می شوند که رایج ترین آن ها موتور ژنراتور دیزلی، بنزینی، مازوت سوز و گاز سوز.. است. یکی از رایج ترین نوع ژنراتور ها، دیزل ژنراتور ها می باشند که از دو قسمت ژنراتور و موتور دیزلی تشکیل شده اند.

بهترین برند دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور پرکینز

شرکت پرکینز (Perkins) توسط استنفیلد در سال (1932) در انگلستان تاسیس شد. این شرکت توانسته با تولید انبوه دیزل ژنراتور های مختلف در حوضه صنعت و کشاورزی و فروشگاهی توانسته در بازار سراسر جهان طرفداری زیادی به خود اختصاص دهد. به دلیل مناسب بودن قیمت ژنراتور هایی که تولید می کند یکی از پر فروش ترین برند هایی است که در زمینه های مختلف مانند موتور برق و پمپ و .. معروف است. دیزل ژنراتور پرکینز امروزه در بازار ایران سهم چشمگیری دارد.

شرکت پرکینز توانسته با ارائه کیفیت و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر، رضایت مشتریان خود را بدست آورد و تولیدات خود را در رابطه با تولید دیزل ژنراتور پرکینز روز به روز افزایش دهد.

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز (cummins) یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دیزل ژنراتور های مختلف در جهان است این شرکت در سال 1919 در آمریکا تاسیس شد. کامینز با تولید موتور های سنگین با قدرت بالا در انواع مختلف 18 تا 3 سیلندر یکی برند های معروف و پر طرفدار در سراسر جهان است. این دستگاه ها با راندمان بالا قابلیت کوپله شدن با انواع ژنراتور ها را دارند. همچنین این کمپانی محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد بین المللی (ISO 9001-2015) طراحی کرده است.

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور اف جی ویلسون

دیزل ژنراتور اف جی ویلسون (FG Wilson) این کمپانی بیش از 50 سال سابقه در سال (1966) در شهر بلفاست انگلستان تاسیس شد. این شرکت در مدت زمانی کوتاهی به یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانی های کوپله ژنراتور در اروپا تبدیل شود. این کمپانی خود تولید کننده دیزل ژنراتور نمی باشد و به کوپله موتور و ژنراتورهای دیگر شرکت ها از جمله پرکینز و لروی سومر می پردازد. دیزل ژنراتور های اف جی ویلسون با موتور پرکینز کوپله می شود و از ژنراتورهای خود شرکت اف جی ویلسون و در مواردی لروی سومر و Marelli نیز استفاده می شود. توان استندبای این دیزل ژنراتور ها از 11 کاوا شروع می شود و تا (550) کاوا را نیز پشتبانی می کند و از طرفی توان پرایم آن که کمی با توان استندبای متفاوت است از 10 کاوا در کمترین مقدار شروع می شود و تا (500) کاوا را نیز پوشش خواهد داد.

دیزل ژنراتور اف جی ویلسون

دیزل ژنراتور استریم

دیزل ژنراتور استریم (Stream) یکی از برند های شرکت (Tianjin Elecmotor) است که در سال (1999) تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل انواع ژنراتور و پمپ های آب خانگی، صنعتی، لجن کش، کف کش، الکتروموتور ، موتورهای برق ، دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی ، اداوات باغبانی و کشاورزی ، و .. می باشد. پمپ های استریم توسط نمایندگی های مجاز در بیش از (20) کشور در سراسر جهان از جمله ایران به فروش می رسند. تمامی محصولات Stream مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته می شوند و دارای استاندارد های (ISO9001:2000 ، CE ، GS ، ROHS و CC) می باشند. کیفیت بالا، قیمت ارزان و تنوع محصولات استریم از جمله دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. این محصولات پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان در انتقال و سیرکوله آب ، فاضلاب و مایعات مورد استفاده در صنایع می باشند. برای تامین پمپ های Stream و خدمات پس از فروش از جمله تعمیر و تامین قطعات یدکی می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

دیزل ژنراتور استریم

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا (Volvo Penta) شرکت ولوو در سال (1924) با مشارکت یکی از مدیران شرکت اس کا اف جهت امر تولید خودرو برای فرانسه و قابل تحمل در دمای پایین و جاده های یخ زده این کشور شد و در ادامه در سال (1999) به تولید خودرو های سبک پرداخت و پس از آن و در حال حاضر شرکت ولوو تولید کننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس و همچنین موتورهای دیزلی دور ثابت جهت دیزل ژنراتور ولوو است.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بادوین (Baudouin) که با نام های مختلف دربازار شناخته می شود محصولی از کمپانی فرانسوی-چینی (baudouin) می باشد. که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال (1918) در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد. این کمپانی در سال (2009) توسط کمپانی چینی ویچای (Weichai) خریداری شد و محصولات این شرکت تحت لیسانس کشور فرانسه و با استاندارهای اروپایی و تحت نام بائودین به بازار عرصه شد.

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بنز

دیزل ژنراتور بنز (Benz) با سرمایه گزاری مشترک بین ایران آلمان می باشد.که تحت لیسانس دایملر بنز آلمان است و جزو برترین تولید کننده موتور های دیزل در خاورمیانه هستند. کمپانی بنز ایدم در سال (1348) با سرمایه گزاری های مشترک بین ایران و آلمان به نسبت 30 درصد و 70 درصد برای تولید موتور های دیزلی نیمه سنگین و سبک که در شهرک صنعتی غرب تبریز تاسیس شد و به بهره برداری رسید.

دیزل ژنراتور بنز

دیزل ژنراتور کاترپیلار

دیزل ژنراتور کاترپیلار (Caterpilar) کاترپیلار یکی از قوی ترین و قابل اطمینان ترین دیزل ژنراتورها را برای بسیاری از برنامه های مختلف تولید می کند. از این رو شما می توانید مطمئن باشید که یک دیزل ژنراتور خاص کاترپیلار را برای هرنوع نیاز برق پیدا می کنید. این ژنراتور با توجه به استانداردهای جهانی برای مصرف سوخت کم و بهره وری بالا طراحی شده است. دیزل ژنراتور کاترپیلار در حالت آماده به کار، نیروی مداوم یا اولیه، قادر به ارائه انرژی و قدرت پاک، مقرون به صرفه و قابل اطمینان، به ویژه در شرایط سخت است.

دیزل ژنراتور کاترپیلار

دیزل ژنراتور لوول

دیزل ژنراتور لوول (Lovol) چین قدرت اول جهانی است و صنعت جهان، بدون چین این روزها هویت و مفهومی نخواهد داشت. چین یک تولیدکننده و درعین‌ حال مصرف‌کننده بزرگ در جهان است. نیاز چین به انرژی الکتریکی به‌ گونه‌ای است که در سال (2017) این کشور به همراه هند و ژاپن سه ‌چهارم برق جهان را تولید کرده است. این حجم از انرژی برق نیاز به تجهیزات تولید برق دارد، جالب آنکه کشور چین یکی از چهار صادرکننده تجهیزات برقی است. یکی از این تجهیزات دیزل ژنراتور است. «دیزل ژنراتور لوول» چین مبنای اروپایی دارد و شرکت «پرکینز انگلستان» تولیدکننده دیزل ژنراتور پرکینز، امتیاز تولید موتورهای خود را به شرکت لوول چین عرضه کرده است. این دیزل ژنراتور با بهره‌گیری از سری موتورهای سری (100G) توانسته است بالاترین توان انتقال انرژی الکتریکی در صنعت را ارائه دهد. فناوری محصولات دیزل این شرکت همانند محصولات پرکنیز بوده و همان توان و قدرت را دارا است. دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزلی تولید می‌کند که این دیزل‌ها با «ژنراتور استامفورد چین» کوپله شده و دیزل ژنراتور لوول تولید می‌شود.

دیزل ژنراتور لوول

دیزل ژنراتور دویتس

دیزل ژنراتور دویتس (DEUTZ) یکی از مشهورترین و قابل قبول ترین موتورهای جهان و ساخت کشور آلمان است. از جمله خصوصیات  این سری از دیزل ژنراتور ها  قابل اطمینان بودن، دوام و ماندگاری، انعطاف پذیری، صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست و خدمات پس از فروش بسیار قوی در سراسر جهان است که آن را در دنیا و در صنعت ژنراتور متمایز کرده است.

دیزل ژنراتور دویتس

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی دیزل ژنراتور های مختلفی تولید و راهی بازار می شوند که هر کدام کاربرد و نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند و استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشه شما می توانید برای خرید یا اطلاعات بیشتر با

کارشناسان ما که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشورت کنید. تا از بهترین و مناسب ترین نوع دیزل ژنراتور برخوردار شوید.

شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ – ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان هنگام خرید دیزل ژنراتور و آگاهی از قیمت ژنراتور با ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید
 کارواش صنعتی و خانگی دو نوع کارواش هستند که به منظور شستشوی خودروها و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو نوع کارواش تفاوت‌هایی در مقیاس، قدرت و کاربردهای خود دارند. در این مقاله به معرفی انواع کارواش بر اساس کاربرد پاسخ میدهیم.
الکتروژن یا موتوژن، دو کمپانی بزرگ معتبر ایرانی هستند که دینام یا الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز تولید و راهی بازار میکنند. در ادامه با مقاله تفاوت موتوژن با الکتروژن آشنا خواهیم شد، پس با آبادیزل همراه باشید.
فلوتر یا قطع کن پمپ آب چیست؟ پمپ‌های آب از جمله تجهیزات بسیار حیاتی در سیستم‌های آبیاری، صنعتی و خانگی به شمار می‌روند. این پمپ‌ها به منظور انتقال آب از یک منبع به مقصد نهایی استفاده می‌شوند.
در صنعت، خطوط تولید کارخانه‌ها نقش بسیار حیاتی در فرآیند تولید و توزیع محصولات ایفا می‌کنند. به منظور بهبود کارایی و عملکرد این خطوط تولید، استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته امری ضروری است. یکی از اجزای اصلی و حیاتی در خطوط تولید صنعتی، گیربکس‌های صنعتی هستند که نقش بسیار مهمی در انتقال قدرت و کنترل سرعت ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلف دارند. گیربکس صنعتی یک دستگاه مکانیکی است که برای تغییر سرعت و افزایش گشتاور در سیستم‌های متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
شهاب صامتی
ارسال شده در : یکشنبه 25 دی 1401

سلام قصد خرید ژنراتور گازوییلی دارم. دیزل ژنراتور بادوین بهتر است یا دیزل ژنراتور کامینز؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 بهمن 1401

سلام.وقت بخیر برای گرفتن مشاوره رایگان و اطلاع از موجودی و قیمت روز محصولات با شماره دفتر فروش شرکت آبادیزل تماس بگیرید. 02133992294 02133914084 02133927263 شنبه تا چهارشنبه 10-17 با تشکر