شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

بهترین بِرند موتوربرق

معرفی بهترین مارک های موتوربرق


در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین برند موتوربرق را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

در بازار امروز در هر زمینه‌ای وقتی قصد خرید محصولی را دارید با انبوه برند و مارک های مختلف مواجه می‌شوید.

موتوربرق و ژنراتور هم از این قاعده مستثنا نیست.

شرکت بازرگانی-مهندسی آبادیزل ارائه دهنده تجهیزات برق صنعتی از جمله موتوربرق و دیزل ژنراتور و ... می‌باشد.

در هر زمینه ای یک سری برندها نسبت به سایر برندها برتری دارند. در حوزه موتوربرق و ژنراتور هم یک سری برندها در بازار از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

خرید موتوربرق


در ادامه به بررسی چند برند معتبر میرویم تا با خیال راحت تر خرید کنید. برای اطلاع از قیمت موتور برق با شماره های تماس درج شده روی سایت تماس بگیرید.


بهترین برند موتور برق از قبیل هوندا، فیرمن، دیانا، گرین پاور، هیوندای، لیفان، پوتر، کوپ، سنسی، جیان دانگ، لانسن، استریم،  نویگیتور، کامینز، کوبوتا، دهری، سان پاور، هواسدان، یاماها، ناکایو، ایمر، آسترا، رویال،کوپر، آپولو، اپکس، لوبن، دوو، واکسون، روبین، کیپور و...


در ادامه لیست بهترین برند موتوربرق را خواهید دید:

موتور برق دوو

موتور برق هیوندای

موتور برق هوندا (المکس)

موتور برق های دیانا

موتور برق لیفان

موتوربرق پوتر

موتور برق استریم

موتور برق لانسین

موتور برق دهری


موتور برق دوو

مارک دوو مارک لوازم خانگی دوو اولین بار در سال 1963 در سئول، کره جنوبی تاسیس شد. این مارک یکی از مارک های باکیفیت و با کیفیت لوازم خانگی است که طرفداران بسیاری در میان مارک های دیگر لوازم خانگی مانند سامسونگ، بوش، اسنوا و غیره دارد.

موتور برق مارک دوو یکی از بهترین تأمین کنندگان لوازم خانگی و ابزارآلات در جهان است. مارک دوو در اکثر کشورها به خوبی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت دوو در ایران و یا محصولات آن یک مارک شناخته شده است که خانواده های ایرانی حداقل چند وسیله خانگی در خانه دارند و طبق آمار همه مصرف کنندگان از این مارک و لوازم خانگی آن و نحوه کار آنها کاملا راضی هستند.

دوو در زمینه موتور برق هم شهرتی برای خود کسب کرده و با تولید موتور برق های با کیفیت جایگاه خود را در بازار پیدا کرده. قیمت موتور برق های دوو نسبت به کیفیت محصول معقول است.

موتوربرق دوو

موتور برق هیوندای

هیوندای یکی از قوی ترین شرکت ها در صنایع مختلف از جمله تولید موتور برق است که پس از 6 دهه قادر به ارائه محصولات متنوع خود در بازارهای جهانی با کیفیت و قیمت موتور برق مناسب است که باعث رضایت مشتری شده است.

موتوربرق هیوندای

موتور برق هوندا (المکس)

بدون شک برند هوندا یا هوندا المکس، از جمله بهترین و برترین برندهای تولید کننده تخصصی موتور برق است. شرکت هوندا از جمله قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت ها است و یکی از برجسته ترین و معروف ترین برند های موتوربرق در جهان به حساب می آید. امروز موتور برق  با مارک هوندا یکی از با کیفیت ترین نوع موتور برق ها است و تنوع بسیار گسترده ای دارد.


شرکت هوندا المکس از سال 1935 فعالیت خود را در ژاپن با تولید کردن ابزار و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی شروع کرد و از همان ابتدای کار موتور برق یکی از مهم ترین و اصلی ترین تولیدات به شمار می رفت. این شرکت همیشه این سعی را داشته که همیشه به عنوان یک شرکت توسعه یافته و پیش رفته در زمینه تولید انواع مختلف موتور برق  می باشد. همچنین با در نظر گرفتن امکانات، و قابلیت ها و ویژگی های مختلف بر این تلاش بوده که از بقیۀ رقبای خود پیشی بگیرد. امروز موتور برق هوندا المکس در انواع  بنزینی و دیزلی با بهترین کیفیت و کارکرد خود از طرف شرکت های ژاپنی وارد بازار می شوند.

موتوربرق هوندا المکس

موتور برق های دیانا

در ادامه لیست بهترین برند موتور برق میرسیم به برند چینی دیانا.

کمپانی دیانا، یک کمپانی فعال و نام آشنای چینی است که سابقه ای طولانی در زمینه تولید ابزاآلات کشاورزی از جمله موتور پمپ دیانا، کارواش دیانا، سمپاش، علف تراش الکترو پمپ، کلتیواتور، موتور برق بنزینی و دیزلی و دیزل ژنراتور دارد.

یکی از مهمترین تولیدات کمپانی موتور برق های دیزلی و بنزینی آن میباشد که در بازار ایران به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت منطقی آن بسیار پرطرفدار می باشد و همیشه جزء انتخاب های اول خریداران موتور برق بوده است.

آبادیزل یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروشگاهی در ایران است که موتور برق های دیانا را به فروش می‌رساند، برای اطلاع از قیمت موتور برق های دیانا در آبادیزل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موتوربرق دیانا

موتور برق لیفان

برند لیفان ساخت کشور چین است و یکی از برند های صنعتیِ دولتی به حساب می آید، از این رو توجه زیادی به این برند شده که به طبع باعث افزایش کیفیت و خدمات این برند معتبر شده است.
این برند از سال ۲۰۱۴ اقدام به تولید ابزار آلات موتوری نموده است و در سال ۲۰۱۶ توانسته با کسب استاندارد های لازم مجوز صادرات محصولاتش به کشور های اتحادیه اروپا را نیز کسب کند.
موتور برق، موتور تک، موتور پمپ آب، سمپاش موتوری و … از جمله از محصولات این کمپانی است.

موتوربرق لیفان

موتوربرق پوتر

کمپانی پوتر در سال 1996 در شهر ژجیانگ در کشور چین تاسیس و فعالیت های خود را آغاز کرد، امروزه این کمپانی بابیش از 300  کارمند و در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع فعالیت های خود را انجام می دهد، از جمله تجهیزات این کمپانی می توان به تولید موتور های بنزینی تا توان 13 اسب، موتور برق تا توان 5.5 کیلووات، کف کش ها و موتور پمپ های آب اشاره کرد.

موتور برق پوتر از سری محصولات مطمئن بازار است که در تیپ‌های گوناگون برای پوشش نیازهای متنوع از فعالیت‌های خانگی، فروشگاهی، صنعتی و حتی باغبانی و جوشکاری طراحی شده‌اند.

کمپانی پوتر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت خیلی زود  استاندارد های CE و GS را کسب کند و در سال 2008 موفق به دریافت گواهینامه ISO9001  شد.امروزه محصولات کمپانی پوتر در بیشتر از 20 کشور جهان دارد عرضه می شود و به شهرت زیادی توانسته است دست پیدا کند یکی از علت های این امر وجود یک تیم تحقیقاتی متخصص در هسته کمپانی پوتر، یک سیستم کنترل کیفیت پیشرفته و استفاده از تجهیزات روز می باشد که همه این عوامل باعث شده تا محصولات کمپانی پوتر به محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان دست پیدا کند.

موتوربرق پوتر

موتور برق استریم

کمپانی استریم در سال 1999 تاسیس شد و در زمینه تولید پمپ های آب فعالیت های خود را آغاز کرد، که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

 استریم را می توان یکی از قوی ترین برند های تولید کننده چینی در زمینه موتور های الکتریکی، مولد های برق کوچک و بزرگ بنزینی و دیزلی و … دانست.

این کمپانی در اصل با نام TIANJIN ELECMOTOR شروع به فعالیت نمود

و پس از شناخته شدن در سطح بومی با برند استریم stream محصولات خود را در مقیاس جهانی به فروش رساند.

مناسب بودن قیمت موتور برق استریم باعث شده تا انتخاب خوبی برای خرید دیزل ژنراتور و موتور برق باشد.

موتوربرق استریم

موتور برق لانسین

موتور برق لانسین از بهترین برند های موتور برق و محبوب ترین برند ها در بازار ایران است که نسبت به سایر برند ها در بازار از کیفیت ویژه و بالاتری برخوردار است، همچنین محصولات لانسین از لحاظ قیمت موتور برق در برابر کیفیتی که از این محصول مشاهده خواهید کرد بسیار به صرفه تر و به عنوان یک سرمایه گذاری خوب برای شما خواهد بود.

موتوربرق لانسین

موتور برق دهری

موتور برق‌های شرکت چینی Dehray که به عنوان زیر مجموعه کمپانی معروف چینی کیپور Kipor شناخته می شود محصولی جدیدی است که وارد بازار صنعتی کشور شده است و با توجه به سابقه درخشان کمپانی Kipor انتظار می رود این محصولات نیز از کیفیت بسار بالا و قیمت مناسب نسبت به رقبا برخورد دار باشد.

موتور برق های Dehray در دو دسته بزینی و دیزلی موجود می باشد که با بالا رفتن حداکثر توان موتور سوخت این موتور برق از بنزینی به دیزلی تغییر می کند و برای مصارف ساختمانی و خانگی و هنگام قطع برق شهری می تواند گزینه مناسبی باشد.

موتوربرق دهری

خرید موتوربرق از آبادیزل

امیدواریم از مقاله بهترین برند موتوربرق کمال رضایت را داشته باشید.

برای خرید موتوربرق و سایر تجهیزات برق صنعتی میتوانید با شماره تلفن‌های درج شده روی سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که فرآیند خرید خود را نهایی کنید.

همچنین بخوانید
در این مقاله، تلاش کردیم تا به طور خلاصه و جامع به مراحل و نکات مهم در خرید گیربکس صنعتی اشاره کنیم. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات فنی و نیازهای خود، می‌توانید گیربکس مناسبی را برای صنعت خود انتخاب کنید و به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود دست یابید.
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم شما را  برای خرید انواع موتور دیزل متناسب با نیاز و بودجه خود راهنمایی نماییم. به هر موتور احتراق داخلی که در آن دما به اندازه‌ مناسب بالا می‌رود تا سوخت دیزل تزریق شده در سیلندر، آتش بگیرد، موتور دیزل گفته می‌شود. در حقیقت این دما نیست که باعث احتراق می‌شود بلکه فشردگی هوا و بالا رفتن دما موجب احتراق داخلی موتور می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: