شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

تولید کارواش های بخار استاندارد

تولید کارواش های بخار استاندارد کارواش شغلی است خدماتی که در هر شهری وجود دارد اما شما با این تکنولوژی جدید بدون نیاز به فضای زیاد روزی ۱۰۰ هزار تومان به بالا در آمد داشته باشید. همه دوست دارند ماشین خود را تمیز نگه دارند

فقط کافیست سری به کارواش های شهر بزنید تا متوجه بشوید که در یک کارواش خوب بلا استثناء روزی ۴۰ تا ۱۰۰ تا اتومبیل برای شستشو مراجعه میکنند.


تولید کارواش های بخار استاندارد

بطور مثال برای توشویی, موارد جاروبرقی صندلی ها ,جلو داشبورد و کنسول صندلی ها ,موکت ,زیر پایی ,سقف و ستون ,طاقچه عقب و رودری ها و صندوق عقب باید تمیزشوند که اگر سر جمع اجرت آنرا حساب کنیم بین ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان سود آن است که متناسب با خودرو, سود آن فرق میکند. شما حداقل روزی چندین خودرو برای توشویی خواهید داشت که به سود سرشار شما می افزاید.

با یک حساب سر انگشتی از قیمت شستشو متوجه میشوید که اگر هر ماشینی حداقل ۱۰۰۰۰ تومان برای روشویی و جاروبرقی اجرت داشته باشد وما روزی حداقل ۳۰ تا خودرو سرویس بدهیم روزانه ۳۰۰ هزار تومان درآمد داریم با توجه به اینکه ماشینهای شاسی بلند و مدل بالا اجرت بیشتری داشته و ما موتورشویی و توشویی رو هم حساب نکرده ایم. همانطور که میدانید سود سرویس توشویی با بخار بسیار خوب است.

شما روزهای تعطیل را هم که همه مشاغل تعطیل هستند در حال درآمد زایی هستید. در اینصورت پی خواهیم برد که درآمد ماهی ۳ تا ۵ میلیون تومان به بالا دور از دسترس نیست. 


کارواش بخار چیست؟

خصوصیات کارواش بخار

مزایا و معایب کارواش بخار

معایب کارواش بخار طرح مخزنی

راه حل برطرف کردن مشکل قطع شدن تولید بخار

 استفاده از کارواش های بخار استاندارد

خرید کارواش از آبادیزل


کارواش بخار چیست؟

کارواش بخار شغلی خدماتی است مشکلاتی مانند گرفتاری های اداری و وابستگی به ارگانهای دولتی را نداشته, دغدغه های مشاغل دیگر را ندارد. درآمد شما نقدی و روزانه است مشکلات ناشی ازفروش با چک و سفته را ندارد. درآمد شما با نوسان قیمت های بازار و افزایش قیمتهای دلار و تورم دچار مشکل و نوسان نمی شود.

امنیت شغلی بالا عدم نیاز به تخصص خاص, رفاه شغلی و آسایش فکری ازمزیتهای بارز این حرفه است.

علاوه بر این شما هزینه های دیگر کارواش ها را مانند فضای زیاد و قبض آب و برق و حفر چاه و کانال کشی و سیستم تصفیه آب خروجی را ندارید.

خصوصیات کارواش بخار

خصوصیات کارواش بخار

در ادامه مقاله تولید کارواش های بخار استاندارد به ویژگی های کارواش بخار می پردازیم.

کیفیت نظافت فوق العاده از بین بردن تمامی باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها و دیگر آلودگی های سخت و چسبنده بدون هیچ گونه مشکلی بدون نیاز به سیستم تصفیه فاضلاب صرفه حویی در هزینه ها و سرمایه اولیه قابلیت استفاده به 2 صورت ثابت و سیار و بسته به انتخاب مشتریان گرامی قابلیت پاشش بخار به صورت خشک و مرطوب قابلیت پاشش مواد شوینده نانو تاچلس برای افزایش کیفیت نظافت ما انواع مواد شوینده تاچلس را ارائه می دهیم ضد عفونی و استریل کردن کلیه سطوح خودرو از بین بردن بوهای نامطبوع در محیط و ایجاد بوی مطبوع دسترسی به ناحیه هایی که نظافت آن ها بسیار مشکل است.

نظیر سیستم تهویه مطبوع، اجزای موتور و قطعات آن، گوشه ها، زوایا و دیگر بخش هایی که دسترسی به آن ها سخت و مشکل است) کار کردن با دستگاه بسیار آسان بوده و اپراتور بدون هیچ گونه مشکلی می تواند با آن کار کند. از آن جایی که بخار یک نوع گاز است، بنابراین سطوح کمتر از چند دقیقه خشک می شوند.

خصوصیات کارواش بخار


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع کارواش ها چطور کار می کنند؟ به مقاله مراجعه کنید.


مزایا و معایب کارواش بخار

با استفاده از تکنولوژی بخارعلاوه بر کیفیت بالای شستشو و جلای زیادی که به اتومبیل می دهد کثیف کاری , پساب , فاضلاب , همچنین استفاده از شامپو و مواد شوینده نداشته و نیز عمل آنتی باکتریال و میکروب زدایی را براحتی انجام میدهد. شما با تحقیق در مورد کارواش های شهرتان و مقایسه آن با کارواش بخار میتوانید به این نکته پی ببرید.

در ادامه مقاله تولید کارواش های بخار استاندارد می خواهیم به نکات مهم و جزییات کارواش بخار بپردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.

مزایا و معایب کارواش بخار

  • توانایی کار با سوخت گازوئیل
  • کارکرد تمام اتوماتیک با مدار اتوماسیون طرح آلمان
  • دارای شاسی متحرک
  • امکان جابجایی در محیط های کوچک
  • استاندارد طراحی پکیج کارواش بخار : استاندارد ملی ایران به شماره 4231 (BS2790)
  • دمای کار دستگاه : مینیمم از 90 درجه سانتی گراد الی ماکزیمم 160 درجه سانتی گراد
  • مصرف برق در ساعت : بطور متعاف کمتر از 500 وات
  • مصرف آب در ساعت : بسته به میزان کار متعارف بین 3 الی 5  لیتر در ساعت
  • نوع برق مورد نیاز : برق تک فاز -50 هرتز-220 ولت
  • فشار سوخت گاز شهری : حداقل 1/4 پوند
  • استفاده جهت ارائه خدمات کارواش در پارکینگ های خودرو
  • استفاده در تعمیرگاه ها و اتو سرویس ها
  • کاربرد های صنعتی کوچک
  • ضد عفونی و استریل کردن محیط
  • نازل تفنگی کارواش بخار 
  • اپراتور می تواند در کمتر از 10 دقیقه خودرو را با بخار تمیز کند.
  • صرفه جویی عالی در مصرف آب سازگار با محیط زیست شستشو در سریع ترین زمان
  • نازل، لانس یا تفنگی بخار وسیله ای است که برای پاشش و انتقال بخار منتقل شده از شیلنگ به روی بدنه یا داخل ماشین برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرد

کارواش بخار


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع تفاوت کارواش صنعتی و خانگی به مقاله مراجعه کنید.


معایب کارواش بخار طرح مخزنی

در کنار مزایای استفاده از بخار در کارواش دستگاه دیگ بخار کارواش محدودیت نیز دارد. اکثر تولیدکنندگان دیگ بخار به فکر استفاده از قدرت بخار برای تمیزکنندگی افتاده اند و در این زمینه دستگاه های تمیزکننده بخار در سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است.

در ادامه مقاله تولید کارواش های بخار استاندارد به ویژگی های کارواش بخار می پردازیم.

 صنعت کارواش یکی از صنایع پیشرو در استفاده از دستگاه های بخار است. اکثر تولیدکنندگان کارواش بخار این دستگاه را با تکنولوژی دیگ بخار فایرتیوب می سازند.

اما همانطور که در قطعه فیلم زیر مشخص است در دیگ های بخار فایرتیوب با کاهش سطح آب و فرمان روشن شدن پمپ، آب سرد به داخل دیگ بخار در حال جوش وارد می شود. این امر سبب از جوش افتادن دیگ شده در نتیجه تولید بخار متوقف خواهد شد.

این کلیپ توسط شرکت اسپیراکس سارکو تهیه شده و بخوبی این مورد را به نمایش درآورده شده است.

شاید این مسئله در برخی کاربردهای صنعتی که پیوستگی بخار اهمیت ندارد جدی به نظر نرسد. اما در صنعت شستشو مخصوصا کاربردی نظیر کارواش بخار که انجام سریع شستشوی خودرو یکی از فاکتورهای مهم جهت کسب رضایت مشتری است رفع این مشکل بسیار ضروری است.

خصوصیات کارواش بخار

راه حل برطرف کردن مشکل قطع شدن تولید بخار

برای برطرف نمودن این محدودیت کارواش دیگ بخار و جلوگیری از توقف تولید بخار می توان آب ورودی را با استفاده از اکونومایزر یا دستگاه دی اریتور پیشگرم نمود.

تنها برخی شرکت‌ های سازنده معتبر دیگ بخار برای کاربرد کارواش بخار این امکان را فراهم می‌نمایند.

علت عدم استفاده از این روش این است که اگر از هزینه تحمیل شده بدلیل اضافه کردن تجهیزات جانبی بگذریم این راه حل بازهم نمی تواند محدودیت را بطور کامل برطرف نماید.

در حقیقت با تغییر طراحی دیگ بخار این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده که به محض ورود آب به داخل بویلر تولید بخار شروع خواهد شد و تا زمان روشن بودن دستگاه بخار به طور پیوسته ادامه خواهد داشت.

راه حل برطرف کردن مشکل قطع شدن تولید بخار

استفاده از  کارواش های بخار استاندارد

 درآمد عالی برای صاحبان کارواش دارای لیتراژهای مختلف به منظور استفاده در فضااهای کوچک و بزرگ (عمودی و افقی) استفاده از سیستم فیلتراسیون جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در لوله ها عدم نیاز به مواد شیمیایی مضر و خطرناک معایب دستگاه های کارواش بخار ایجاد سر و صدای زیاد در محیط ایجاد خطر در صورت استفاده از تجهیزات تقلبی و نامرغوب در دستگاه ابعاد و وزن دستگاه ها ایجاد رسوب در لوله ها در صورت نبود فیلتراسیون نکته: یکی از مواردی که برخی از همکاران رعایت نمی کنند، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش است.

مورد دیگر هم فروش دستگاه های (350) لیتری ایستاده (عمودی) به مشتریان است که در آن ها سیستم سویپر فایر تیوب وجود ندارد و نقطه صعف محسوب می شود.

 برای حل این مشکل از دستگاه های (150) لیتری ایستاده استفاده کنید و اگر نیاز به دستگاه های قوی تری دارید، لازم است از دستگاه های خوابیده (افقی) استفاده کنید که فشار  پاشش بخار آن ها بالاتر بوده و قدرت فوق العاده ای دارند. پس حتما در زمان خرید تجهیزات، به مشخصه های ایستاده (عمودی و خوابیده افقی) و همچنین سیستم فایر تیوپ دستگاه ها دقت لازم و کافی را داشته باشید.

استفاده از  کارواش های بخار استاندارد


برای کسب اطلاعات بیشتر راجع تفاوت کارواش دینامی و زغالی به مقاله مراجعه کنید.


خرید کارواش از آبادیزل

امروزه تولید کارواش های بخار استاندارد در انواع مختلفی عرضه می شود که هر کدام کاربرد منحصر به فرد دارند.

شما می توانید برای خرید و ثبت سفارش انواع کارواش بخار مختلف و قیمت آن ها با کارشناسان ما مشورت کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین مدل کارواش بهرمند شوید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در بالای سایت تماس بگیرید.

همچنین بخوانید
هدف اصلی از این مقاله، ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پمپ لجنکش است. در این مقاله، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب پمپ لجنکش تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت. همچنین، معیارهایی که باید در انتخاب پمپ مورد نظر مد نظر قرار گیرند، بررسی خواهند شد. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلیتی از پمپ لجنکش و عملکرد آن خواهیم پرداخت. سپس، نکاتی که در انتخاب پمپ لجنکش باید در نظر گرفته شوند، شرح داده خواهند شد.
در این مقاله، به تفاوت‌ها، مزایا و معایب، نحوه عملکرد و کاربرد هر دو نوع موتور بنزینی 2 زمانه و 4 زمانه می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم شما را  برای خرید انواع موتور دیزل متناسب با نیاز و بودجه خود راهنمایی نماییم. به هر موتور احتراق داخلی که در آن دما به اندازه‌ مناسب بالا می‌رود تا سوخت دیزل تزریق شده در سیلندر، آتش بگیرد، موتور دیزل گفته می‌شود. در حقیقت این دما نیست که باعث احتراق می‌شود بلکه فشردگی هوا و بالا رفتن دما موجب احتراق داخلی موتور می‌شود.
در این مقاله، به عنوان یک راهنمای خرید، به بررسی عوامل و ملاک‌هایی که باید در نظر گرفته شوند تا انتخاب بهتری برای خرید آلترناتور یا ژنراتور تک داشته باشید، می‌پردازیم. پس با آبادیزل همراه باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: