شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

استفاده از انرژی خورشید برای برق اضطراری

استفاده از انرژی خورشید برای برق اضطراری خوشبختانه ایران، یکی از مستعدترین کشورها در زمینه بهره­ برداری انرژی خورشیدی با میزان تابش خورشید بالا می ­باشد. ایران به دلیل شرایط آب و هوایی و بالا بودن میزان میانگین تابش خورشید در سال،

کشورمان یکی از مناسب‌ ترین کشور‌ها برای تولید و استفاده از انرژی خورشیدی چه در زمینه الکتریکی چه در زمینه تولید برق و چه در زمینه آبگرمکن خورشیدی برای تولید آب گرم می ­باشد.

استفاده از انرژی خورشید برای برق اضطراری


کاربرد انرژی خورشیدی در کشاورزی

مزایای استفاده از انرژی خورشیدی

راهنمای خرید پنل های خورشیدی


کاربرد انرژی خورشیدی در کشاورزی

به طور کلی از انرژی های خورشیدی می توان برای تولید حرارت و برق استفاده کرد.می توان از انرژی خورشیدی برای نمونه از کاربردهای حرارتی در کشاورزی گرم کردن آب مصرفی واحدهای کشاورزی و خشک کن های محصولات کشاورزی بهره گرفت.
در مصارف روشنایی و راه اندازی، و آبیاری با پمپ خورشیدی و سیستم های تولید برق پرتابل برای عشایر، و سایر لوازم برقی نمونه هایی از کاربردهای الکتریکی انرژی خورشیدی هستند.

 انرژی خورشیدی در کشاورزی


در سال های اخیر با افزایش قیمت سوخت های فسیلی خرید تضمینی برق از منابع تجدیدپذیر، این امکان برای همگان از جمله کشاورزان وجود دارد که با تولید برق و فروش آن به شبکه سراسری از این طریق درآمد داشته باشند.

مزایای استفاده از انرژی خورشیدی

مهمترین پارامتری که در شرایط جغرافیایی مختلف بر روی ظرفیت پانل های خورشیدی مولد توان تاثیر می­گذارد متوسط تابش روزانه آفتاب در یک منطقه بر حسب ساعت است. خوشبختانه از این لحاظ ایران، کشوری است که اکثر روزهای سال را آفتابی می­گذراند و متوسط سالانه روزهای آفتابی در آن در حد استاندارد می­ باشد. جدول زیر بیانگر متوسط مدت تابش آفتاب بر حسب ساعت در ماه های مختلف سال در شهر تهران است که توسط واحد امکان سنجی شرکت اندازه ­گیری شده، و ارائه می­گردد. با توجه به جدول زیر میتوان نتیجه گرفت که متوسط تابش آفتاب در شهر تهران با ماکزیمم توان تقریبا 8 ساعت در روز است که البته این مقدار در تابستان بیشتر و در زمستان کمتر خواهد بود.

استفاده از انرژی خورشیدی

متوسط میزان تابش افتاب در هر روز ماه متوسط میزان تابش افتاب در هر روز ماه
10 ساعت و 54 دقیقه مهر 12 ساعت و51 دقیقه فروردین
10 ساعت و 41 دقیقه آبان 12 ساعت و 31 دقیقه اردیبهشت
9 ساعت و27 دقیقه اذر 14 ساعت و 17 دقیقه خرداد
8 ساعت و 6 دقیقه دی 13 ساعت و 42 دقیقه تیر
9 ساعت بهمن 12 ساعت و 26 دقیقه مرداد
10 ساعت و 30 دقیقه اسفند 11 ساعت و 36 دقیقه شهریور

راهنمای خرید پنل های خورشیدی

ما در این مقاله یک تحلیل جامع درباره استفاده از انرژی خورشید برای برق اضطراری و کاربرد های آن پرداخته ایم.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند و استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشه شما می توانید برای خرید یا اطلاعات بیشتر با

کارشناسان ما که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشورت کنید. تا از بهترین و مناسب ترین نوع پنل های خورشیدی برخوردار شوید.

پنل خورشیدی

همچنین بخوانید
 کارواش صنعتی و خانگی دو نوع کارواش هستند که به منظور شستشوی خودروها و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو نوع کارواش تفاوت‌هایی در مقیاس، قدرت و کاربردهای خود دارند. در این مقاله به معرفی انواع کارواش بر اساس کاربرد پاسخ میدهیم.
الکتروژن یا موتوژن، دو کمپانی بزرگ معتبر ایرانی هستند که دینام یا الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز تولید و راهی بازار میکنند. در ادامه با مقاله تفاوت موتوژن با الکتروژن آشنا خواهیم شد، پس با آبادیزل همراه باشید.
فلوتر یا قطع کن پمپ آب چیست؟ پمپ‌های آب از جمله تجهیزات بسیار حیاتی در سیستم‌های آبیاری، صنعتی و خانگی به شمار می‌روند. این پمپ‌ها به منظور انتقال آب از یک منبع به مقصد نهایی استفاده می‌شوند.
در صنعت، خطوط تولید کارخانه‌ها نقش بسیار حیاتی در فرآیند تولید و توزیع محصولات ایفا می‌کنند. به منظور بهبود کارایی و عملکرد این خطوط تولید، استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته امری ضروری است. یکی از اجزای اصلی و حیاتی در خطوط تولید صنعتی، گیربکس‌های صنعتی هستند که نقش بسیار مهمی در انتقال قدرت و کنترل سرعت ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلف دارند. گیربکس صنعتی یک دستگاه مکانیکی است که برای تغییر سرعت و افزایش گشتاور در سیستم‌های متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: