شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

تابلو برق

تابلو برق، یکی از تجهیزات لازم در هر کارخانه، مجتمع ساختمانی و حتی ساختمان‌های کوچک است. برق همان قدر که مفید است رویارویی بدون محافظت با آن خطرآفرین و حادثه ‌ساز است. رها کردن سیم و کابل‌های برق بسیار خطرناک است، برای همین طراحان و متخصصین ساختمانی به این فکر افتادند که محفظه‌ای درست کرده و کلیه سیم و کابل‌های برق ورودی را در این محفظه جمع کنند.


تابلو برق چیست؟

تابلو برق چیست؟

تابلو برق جعبه یا محفظه‌ای است که کلیه کنترلرهای الکتریکی، فیوز، نمایشگرهای الکتریکی و حتی کنتور درون آن نصب می‌شود. این محفظه در زمان نصب، گاه به شکل توکار و گاه به شکل ایستاده ساخته و در مکانی خاص قرار داده می‌شود.

شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل یکی از بزرگترین عوامل فروش تابلو برق در بازار ایران است. برای خرید تابلو برق و اطلاع از لیست قیمت تابلو برق با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

ساخت تابلو برق

ساخت و طراحی تابلو برق

امروزه ساخت و طراحی تابلو برق امری تخصصی و فرایندی پیچیده دارد. بعضی از شرکت‌های خدماتی ساخت تابلو برق را انجام می‌دهند؛ اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد وجود قوانین و مقررات استانداردی است که در همه دنیا برای طراحی تابلو برق باید رعایت شود. لذا طراحی و ساخت تابلو برق تنها توسط شرکت‌هایی مجاز است که رعایت اصول استاندارد را انجام می‌دهند.

کاربرد تابلو برق چیست؟

کاربرد تابلو برق چیست؟

بسته به مکانی که تابلو برق از آن استفاده می‌شود کاربرد تابلو برق نیز متفاوت است.

کاربرد خانگی

ساخت تابلو برق خانگی به ‌منظور جانمایی کنتور و فیوزهای برق است تا در مواقع لزوم بتوان برق یک قسمت از ساختمان را قطع و وصل کرد. تابلو برق خانگی در موارد زیر تقسیم ‌بندی می‌شود.

  1. تابلو برق واحد
  2. تابلو برق عمومی
  3. تابلوی کنتور

کاربرد صنعتی

این نوع تابلو برق که سوئیچ‌های اضطراری، کنترلر جریان و نمایشگرهای ولتاژ در آن قرار دارد، جهت توزیع قدرت برق از آن استفاده می‌شود.


مونتاژ تابلو برق

دسته ‌بندی و انواع تابلو برق

ساخت تابلو برق بر اساس معیارهای متفاوتی انجام می‌شود که در زمان طراحی این معیارها مورد توجه قرار می‌گیرد. این‌ که کار تابلو برق چیست و چه معیاری برای استفاده از آن وجود دارد، گروه ‌بندی تابلو برق بر اساس آن انجام می‌شود. ‎

تابلو برق از لحاظ شکل طراحی

شکل تابلو برق باعث تفاوت در ساخت این تجهیزات الکترونیکی می‌شود. به طور کل سه مدل تابلو برق در ساخت تابلو برق داریم که عبارت است از:

  • تابلو برق Metal Enclosed

در این مدل از تابل وبرق تمام تجهیزات الکتریکی (دستگاه‌های سوئیچینگ) در یک محفظه قرار می‌گیرد. برای اتصال این تجهیزات از کابل استفاده می‌شود. از جمله عیب‌های این نوع تابلو باید به عدم جداسازی اجزا و تجهیزات درونی از یکدیگر اشاره کرد. چنین عیبی موجب می‌شود تا در صورت هر نوع اشکال فنی تمام تجهیزات از مدار خارج شود.

  • تابلو برق Metal Clad

این نوع از تابلو برق یکی از زیر مجموعه‌های Metal Enclosed است. در این نوع از تابلو برق تجهیزات الکتریکی توسط قطعه‌های فلزی از یکدیگر جدا می‌شوند. از محاسن این تابلو برق قطع نشدن کل مدار در صورت خرابی یکی از تجهیزات است.

  • تابلو برق Compartment Type

این نوع از تابلو برق یکی دیگر از زیر شاخه‌های Metal Enclosed است که در آن تجهیزات از یکدیگر جدا نشده‌اند و به دو مدل indoor و outdoor دیده می‌شود.

تابلو برق از لحاظ سطح ولتاژ

یکی دیگر از موارد در طراحی تابلو برق سطح ولتاژ است، تابلو برق‌ها از نظر سطح ولتاژ به سه گروه مختلف تقسیم‌بندی می‌شود.

  • تابلو برق فشار ضعیف:
  • محدوده ولتاژ جریان یافته در تابلو برق در حد 1000 ولت است.
  • تابلو برق فشار متوسط:
  • حد ولتاژ در این تابلو برق بین 1000 تا 36000 ولت است.
  • تابلو برق فشارقوی:
  • ولتاژ جریان یافته در این تابلو برق بیش از 36000 ولت است.

تابلو برق از لحاظ ایستایی

طراحی تابلو برق از لحاظ ایستایی به دو شکل زیر انجام می‌شود.

  • تابلوی ایستاده Free Standing:

این نوع از تابلو برق برای حفظ ایستایی نیاز به نگهدارنده یا سازه دیگر ندارد.

  • تابلو برق دیواری Wall Mounted:

تابلوهایی است که روی دیوار جانمایی می‌شود. این نوع از تابلو برق اگر روی سطح دیوار نصب شود Surface Mounted و اگر داخل دیوار نصب شود Flush Mounted گفته می‌شود.

تابلو برق از لحاظ محل نصب

این نوع تابلو برق بسته به آنکه در محیط داخل یا فضای بیرون نصب شود گروه ‌بندی می‌شود.

  • تابلوبرق indoor:
  • در فضای سرپوشیده نصب می‌شود.
  • تابلوبرق outdoor:
  • در فضای باز نصب می‌شود که لازم است در برابر رطوبت و نفوذ آب عایق ‌بندی شود.

ساختار و اجزای تابلو برق

ساختار تابلو برق، از دو قسمت اسکلتی و اجزاء داخلی تشکیل می‌شود. اسکلت به دو صورت یکپارچه (که از خم ‌کاری فلزات مختلف مثل آلومینیوم و ورق‌های نازک فولادی به دست می‌آید) و مونتاژ شده تشکیل می‌شود. در مدل یکپارچه امکان جدا سازی تابلو برق وجود ندارد، اما در مدل مونتاژ شده می‌توان تابلو برق را به مکان‌های دیگر انتقال داد. بخش داخلی تابلو برق نیز شامل قسمت‌های زیر است:

  • کنتاکتور
  • بی‌متال
  • رله کنترل فاز
  • رله کنترل بار
  • رله زمانی
  • کلید سلکتوری
  • کلید غلتکی
  • آمپرمتر
  • وات‌متر
  • میکروسوئیچ
  • بوش باتون
  • ترانس جریان
  • بدنه

البته بسته به نوع تابلو برق این اجزاء حذف یا تجهیزات دیگری اضافه خواهد شد.

طراحی و ساخت تابلو برق

ساخت یک تابلو برق باید بر اساس اصول و رعایت استانداردهای خاص صورت بگیرد. مهم‌ترین قوانین در حال حاضر استاندارد IEE، IEC و ANSI است که طراحی و مونتاژ تابلو برق‌ها طبق رعایت ضوابط انجام می‌شود. در کشور ایران نیز از سوی مؤسسه استاندارد ایران برای ساخت هر مدل تابلو برقی ضوابط و مقررات خاص وضع شده است. مثلاً برای ساخت تابلو برق فشار ضعیف و متوسط استانداردهای مختلفی وجود دارد که باید مونتاژ تابلو برق بر اساس آن صورت بگیرد.

نحوه محاسبه ابعاد تابلو برق

هر تجهیزات برقی براثر جریان الکتریسیته گرما از خود تولید می‌کند. در تابلو برق‌های صنعتی این مقدار گرما به بیشترین حد خود می‌رسد که می‌تواند تأثیر منفی بر کارکرد تجهیزات داخلی گذاشته و قطع برق را ایجاد کند. لذا برای رفع این مشکل طراحی تابلو برق در ابعاد خاص و استاندارد شکل می‌گیرد. برای آگاهی از ابعاد تابلو برق از فرمول زیر استفاده می‌شود:

A=P/ (K*(Tmax-TAMB))

  • در فرمول فوق A مساحت اسکلت تابلو برق است.
  • P توان تلفاتی است که از تجهیزات گرما داخل کابین می‌شود.
  • TMAX حداکثر دمای داخل کابین
  • TAMB حداکثر دمای بیرون تابلو برق است. مؤلفه K نیز ضریب حرارتی است. با قراردادن اعداد در فرمول فوق می‌توان ابعاد تابلو برق را محاسبه کرد.

استاندارد چیدمان تابلو برق

جانمایی تجهیزات یکی از موارد بسیار مهم در ساخت تابلو برق است. برای این‌ کار چند مولفه باید در نظر گرفته شود.

نکات ایمنی

چیدمان کلیدها به‌خصوص کلیدهای قطع برق به ‌گونه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان بتوان برق را قطع کرد. شینه‌ها در مکان‌های قرار گیرند که کمتر احتمال برخورد پیش بیاید.

نکات فنی

ورود اجسام ریز به داخل تابلو برق کنترل شود تا قسمت‌های حساس مانند PLC دچار آسیب نشود. برای ایمنی بیشتر کاربر قرارگیری کابل‌ها به ‌گونه‌ای شکل بگیرد که کاربر با آنها تماس برقرار نکند.

صرفه‌ جویی در فضای تابلو

چیدمان مرتب و اصولی تجهیزات موجب فضای بیشتر تابلو برق خواهد شد.

برای آگاهی از قیمت تابلو برق، تابلو برق خانگی، تابلو برق صنعتی کوچک، تابلو برق صنعتی، قیمت تابلو برق صنعتی، قیمت تابلو برق تک فاز، قیمت تابلو برق کامل، تابلو برق ساده، انواع تابلو برق صنعتی، انواع تابلو برق فشار قوی، لیست قیمت تابلو برق و اطلاعات بیشتر با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.

راه اندازی تابلو برق

راه اندازی تابلو برق

در راه اندازی انواع الکتروموتورها برای مصارف مختلف و راه اندازی دیزل ژنراتور وسیستمهای روشنایی و… از انواع تابلوهای راه اندازی استفاده می شود. وسایلی که در تابلو برق عمل راه اندازی را انجام عبارت است از کنتاکتورها،فیوزهای مینیاتوری ، کلید های اتوماتیک ، شاسی ها ،کلیدهای فرمان و … که در بخشهای بعد به طور مفصل توضیح داده می شود.

حفاظت

حفاظت اتصال کوتاه

برای جلوگیری از خطرات ناشی از اتصال کوتاه در دستگاهها و نیز حفاظت از خود دستگاه، از لوازم وتجهیزات حفاظتی مثل فیوزهای مینیاتوری ،کلیدهای کاردی و انواع فیوزهای تندکار استفاده می شود. این نوع اتصالی که به دلیل جریان لحظه ای بسیار بالا وتقریبا بین ۲۰ تا ۱۰۰۰ برابر جریان نامی دستگاه ممکن است صدمات شدیدی به دستگاه وارد کند.

حفاظت اضافه بار

در بعضی مواقع جریان مصرفی دستگاه،به خاطرنشتی از حد مجاز خود فراتر رفته که نسبت به مقدار و زمان افزایش ،به تجهیزات ودستگاهها آسیب می رساند.در تابلوهای برق برای جلوگیری از اضافه بار از کلیدهای اتوماتیک ،رله های حرارتی،بی متالهاو …. استفاده می شود.

حفاظت افت ولتاژ و توالی فاز

در برخی از دستگاهها افت ولتاژ باعث آسیب به دستگاه شده و همچنین توالی فاز نامناسب هم باعث کارکرد نادرست دستگاه شده که برای جلوگیری از افت ولتاژ وتوالی نادرست می بایست از یک سری تجهبزات حفاظتی مانند کنترل فاز،رگولاتور ولتاژ، کنترل کننده های ولتاژ و… استفاده کرد.

حفاظت دربرابر اشخاص

در بسیاری از مواقع که کار با تابلو توسط اپراتور انجام می شود، می بایست کل تابلو برق ودستگاه دارای کلید محافظ جان باشد. محافظ جان به نحوی عمل می کند که به محض اتصالی عمل کرده ومدار را قطع می کند.

کنترل

برای سهولت کار توسط کاربر به منظور استفاده از ماشینهای الکتریکی از مدارها واجزاءهای کنترلی در تابلوهای برق استفاده می شود.

انتخاب و خرید تابلو برق

در زمان خرید تابلو برق به نکات زیر توجه کنید:

  • جنس متریال
  • دمای محیط
  • نحوه نصب
  • اندازه تابلو
  • تطابق ‌پذیری تابلو برق با مکانی که قرار است نصب شود.

برای راهنمایی بیشتر و خرید تابلو برق استاندارد با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.

قیمت تابلو برق

قیمت تابلو برق

مشخص شد که تابلو برق یک ابزار قابل ساخت و مونتاژکاری است، لذا تفات تجهیزات موجب تفاوت قیمت خواهد شد. کارشناسان آبادیزل بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات الکتریکی، ژنراتور و صنایع وابسته در تمام روز پاسخگوی شما برای اعلام قیمت و توضیحات کارشناسی هستند.

تابلوی کنترل (plc)

جاسازی PLC ، مینیاتوری، کنتاکتور و رله سلول ایستاده

تابلو توزیع

جاسازی کلید گردان وفیوز در تابلو

فروش تابلو برق

سلول ایستاده زیتال 200*80*80

قیمت تابلو برق

سلول نیمه ایستاده بارانی 30*80*120

ساختار تابلو برق

نصب کلید فیوزهای  160 آمپر به صورت عمودی (جهت سادگی نصب و کارایی)

تابلو برق تک فاز


 مشخصات فنی تابلو برق

در جدول زیر مشخصات فنی تابلو برق های مختلف ذکر شده است.

شمش دوبل II شمش تک I وزن Kg/m سطح مقطع مفید mm2 ابعاد mm
300A 170A 0.396 44.5 3*15
380A 220A 0.529 59.5 3*20
500A 295A 0.882 99.1 5*20
600A 350A 1.11 124 5*25
700A 400A 1.33 149 5*30
1150A 625A 2.66 298 10*30
900A 520A 1.77 199 5*40
1350A 760A 3.55 399 10*40
1100A 630A 2.22 249 5*50
1600A 920A 4.44 499 10*50
1250A 760A 2.66 299 5*60
1900A 1060A 5.33 599 10*60
1700A 970A 3.55 399 5*80
2300A 1380A 7.11 799 10*80
2800A 1700A 8.89 999 10*100
3100A 2000A 10.7 1200 10*120

جدول 31-1:ضریب عملی بر حسب عایق (a)

کاربرد عایق ضریب عملی
بین فاز و زمین 0.1
بین فازها 3√
بین کنتاکتهای باز یک کلید قدرت 0.1

جدول 31-1:کمترین فاصله خزشی بر حسب آلودکی هوا(Lf)

درجه آلودگی کمترین فاصله خزشی نامی mm/kv فاصله خزشی (آرك)
سبک 16 ≤3.5
متوسط 20 ≤3.5
سنگین 25 ≤ 4
نیمه سنگین 31 ≤ 4

شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل یکی از بزرگترین عوامل فروش تابلو برق در بازار ایران است. برای خرید تابلو برق و اطلاع از لیست قیمت تابلو برق با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.


نوع وسیله حروف شناسایی نوع وسیله حروف شناسایی نوع وسیله حروف شناسایی
وسایل اندازه گیري P خازن C موتور M
کلید نیرو Q فیوز F ژنراتور G
کلید فرمان S هشداردهنده H گرمایش E
ترمینال X کنتاکتور K ولتگردان T

عوامل موثر در قیمت تابلو برق

عوامل موثر در قیمت تابلو برق

مهم ترین عواملی که روی قیمت تابلو برق تاثیر میگذارند شامل موارد زیر هستند:

  • نوع برند قطعات
  • جنس آلیاژ به کار رفته
  • شکل و فرم تابلو برق
  • سطح ولتاژ
  • نوع محفظه
  • نوع توزیع برق
برای آگاهی از قیمت تابلو برق، تابلو برق خانگی، تابلو برق صنعتی کوچک، تابلو برق صنعتی، قیمت تابلو برق صنعتی، قیمت تابلو برق تک فاز، قیمت تابلو برق کامل، تابلو برق ساده، انواع تابلو برق صنعتی، انواع تابلو برق فشار قوی، و اطلاعات بیشتر با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.

خرید اینترنتی تابلو برق

خرید اینترنتی تابلو برق از آبادیزل

برای مشتریانی عزیزی که قصد خرید تابلو برق با کیفیت به صورت حضوری ندارند. ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید به صورت آنلاین از ما خرید کنید.

آبادیزل نمایندگی فروش انواع تابلو برق با کیفیت بوده و محصولات را با در کارتن توسط پیک در تهران و توسط و باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد کرد.  


برای خرید و مشاوره در مورد انواع تابلو برق با ما تماس بگیرید. شماره های تماس : ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴ - ۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴


faq

گروه 3 آلومینیوم گروه 3 مس گروه 2 آلومینیوم گروه 2 مس گروه 1 آلومینیوم گروه 1 مس سطح مقطع mm2
-- -- -- 16 20 25 -- -- -- 13 16 20 -- -- -- -- 12 16 0/75 1 1/5 0/75 1 1/5
27 35 5 34 45 87 21 29 37 27 36 47 16 21 27 21 27 35 2/5 4 6
61 82 107 78 104 137 51 68 90 65 87 115 38 51 69 48 65 88 10 16 25
132 165 205 168 210 260 112 140 173 143 178 220 86 110 -- 110 140 175 35 50 70
245 285 330 310 365 415 210 245 280 265 310 355 -- -- -- 210 250 -- 95 120 150
375 440 510 475 560 645 320 380 534 405 480 555 -- -- -- -- -- -- 185 240 300
605 690 770 880 -- -- -- -- -- -- -- -- 400 500

جدول 31-1:ضریب عملی بر حسب عایق (a)

کاربرد عایق ضریب عملی
بین فاز و زمین 0.1
بین فازها 3√
بین کنتاکتهاي باز یک کلید قدرت 0.1

جدول 31-1:کمترین فاصله خزشی بر حسب آلودکی هوا(Lf)

درجه آلودگی کمترین فاصله خزشی نامی mm/kv فاصله خزشی (آرك)
سبک 16 ≤3.5
متوسط 20 ≤3.5
سنگین 25 ≤ 4
نیمه سنگین 31 ≤ 4

نوع وسیله حروف شناسایی نوع وسیله حروف شناسایی نوع وسیله حروف شناسایی
وسایل اندازه گیري P خازن C موتور M
کلید نیرو Q فیوز F ژنراتور G
کلید فرمان S هشداردهنده H گرمایش E
ترمینال X کنتاکتور K ولتگردان T

ترتیب چیدمان (کلید حرارتی-کنتاکتور-ترمینال)

جریان فیوز جریان بی متال جریان کناکتور ولتاژ 415-440v ولتاژ 415-440v ولتاژ 380V ولتاژ 380V ولتاژ 220-240v ولتاژ 220-240v
A A A HP KW HP KW HP KW
2 1-1/6 9 0/5 0/37
2-4 1/6-2/5 9 0/75 0/55 0/5 0/37
2-4 1/6-2/5 9 1 0/75 1 0/75
4-6 2/5-4 9 1/5 1/1 1 1/1 0/75 0/55
4-6 2/5-4 9 2 1/5 2 1/5 1 0/75
6-8 4-6 9 3 2/2 3 2/2 1/5 1/1
8-12 4-6 9 4 3 4 3 2 1/5
8-12 5/5-8 9 5 3/7
10-12 7-10 16 5/5 4 3 2/2
12-16 10-13 16 7/5 5/5 7/5 5/5 4 3
16-20 13-15 16 10 7/5 10 7/5 5/5 4
16-20 13-18 16 12/5 9
20-25 18-25 25 13/5 10 7/5 5/5
25 18-25 25 15 11 15 11 10
32-40 23-32 40 20 15 20 15 10 7/5
40 30-40 40 25 18/5 25 18/5 13/5 10
40 30-40 40 30 22 15 10
50-63 38-50 63 32 25 30 22
63 48-57 63 40 30 20 15
63 48-57 63 45 33 40 30 25 18/5
63 57-66 63 50 37
80 66-80 80 60 45 50 37 30 22
100 75-105 125 70 50 60 45
125 95-125 125 80 59 75 55 40 20
125 95-125 152 90 65
160 120-160 200 100 75 100 75 50 37
160 12-160 200 60 45
200 150-200 200 125 90 125 90 75 55
250 160-250 260 150 110 150 110
250 160-250 260 175 132
250 200-315 260 200 150 175 132 100 75
315 250-400 450 225 165 220 160 125 90
400 250-400 450 250 185 150 110
400 315-500 450 300 220 270 200
500 315-500 450 350 250 300 220 175 132
630 400-630 630 400 290 350 250 220 160
630 500-800 630 430 315

جدول تعیین فیوز و کابل موتورهای سه فاز (تک ضرب)

راه اندازی مستقیم کابل مسی mm2 راه اندازی مستقیم فیوز شدت جریان در شبکه 380 ولتی قدرت الکتروموتور بر حسب اسب بخار H-P قدرت الکتروموتور بر حسب کیلو وات kw
1/5 1/5 1/5 2 2 2 0/75 0/85 1/25 0/25 0/35 0/55 0/18 0/25 0/37
1/5 1/5 1/5 4 4 4 1/75 2/2 2/8 0/75 1 1/5 0/55 0/75 1/1
1/5 1/5 1/5 6 10 10 3/75 5/2 6/8 2 3 4 1/5 2/2 3
1/5 1/5 2/5 16 20 25 16 20 25 8/6 11/5 15 5/4 7/5 10 4 5/5 7/5
4 6 10 36 50 63 22/5 30 36 15 20 25 11 15 18/5
10 16 25 63 80 100 42 57 71 30 40 50 22 30 37
35 35 70 125 125 200 86 103 140 60 75 100 45 55 75
70 95 120 224 250 300 168 206 247 120 150 175 90 110 132
150 240 --- 335 425 --- 295 372 425 215 266 335 160 200 250

نحوه‌ی چیدمان و محاسبه‌ی ابعاد تابلو:

جریان فیوز جریان بی متال جریان کنتاکتور ولتاژ 415-4450V ولتاژ 415-4450V ولتاژ 378V ولتاژ 378V ولتاژ 220-240V ولتاژ 220-240V
A A A HP KW HP KW HP KW
16 7-10 12 10 8/5 10 7/5 5/5 4
20 7-10 12 12/5 9
20 10-13 12 13/5 10 7/5 5/5
25 13-18 16 15 11 15 11
32 13-18 16 20 15 20 15 10 7/5
40 18-25 25 25 18/5 25 18/5 13/5 10
40 18-25 15 11
50 18-25 25 30 22
50-63 23-32 40 30 22
63 23-32 40 35 25 20 15
63 30-40 40 40 30 40 30 25 18/5
80 30-40 40 45 33
80 30-40 40 50 37
80 38-50 63 50 37 30 22
100 38-50 63 60 45
100 48-57 63 70 50 60 45
125 57-66 63 80 58 75 55 40 30
125 60-80 80 90 65 50 37
160 75-105 125 100 75 100 75 60 45
200 75-105 125 125 90
200 95-125 125 125 95 75 55

برای مشتریانی عزیزی که قصد خرید تابلو برق با کیفیت به صورت حضوری ندارند. ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید به صورت آنلاین از ما خرید کنید.

آبادیزل نمایندگی فروش انواع تابلو برق با کیفیت بوده و محصولات را با در کارتن توسط پیک در تهران و توسط و باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد کرد.  

مهم ترین عواملی که روی قیمت تابلو برق تاثیر میگذارند شامل موارد زیر هستند:

  • نوع برند قطعات

  • جنس آلیاژ به کار رفته

  • شکل و فرم تابلو برق

  • سطح ولتاژ

  • نوع محفظه

  • نوع توزیع برق

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: