شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل

موتور برق کاما Kama

برند کاما (WUXI WORLDBEST KAMA POWER CO., LTD) یکی از زیر مجموعه های کمپانی عظیم  KAMA CO., LTD می باشد که این کمپانی یکی از سرشناس ترین کمپانی های چینی فعال در حوزه تولید خودرو، قطعات و قطعات خودرو، موتورهای دیزلی چند منظوره متوسط ​​و کوچک، مجموعه ژنراتورهای کاربری دریایی و زمینی، تراکتور، محصولات الکترومکانیکی و ماشین آلات همه منظوره می باشد.

تحقیق، توسعه و تولید محصولات دیزلی کمپانی KAMA CO., LTD به عهده شرکت کاما می باشد و این برند به طور تخصصی در حوزه تولید مینی دیزل ژنراتور هوا خنک، ژنراتور، ژنراتور بنزینی، پمپ آب و تیلر فعالیت دارد و هر ساله بیش از 200.000 دستگاه  وارد بازار جهانی می کند.


لیست قیمت انواع موتور برق کاما

برای دیدن کاتالوگ موتور برق کاما و مشخصات فنی محصولات روی کد محصول کلیک کنید.

مدل موتور توان (KW) تعداد فاز نوع استارت ولتاژ(V)
KDE 2500E 1.7-2 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 3500E 2.8-3 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 5500E 4.2-5 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 5500TW 4.2-5 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 5500E3 4.2-5 سه فاز هندلی/استارتی 380
KDE 6500E 4.6-5.2 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 6500E3 5-5.2 سه فاز هندلی/استارتی 380
KDE 6500T 4.6-5.2 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 6500T3 4.6-5.2 سه فاز هندلی/استارتی 380
KDE 6500TW 1.8 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 7500ME 5.5-5.8 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 7500MT 5.5-5.8 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 20E 16.5 تکفاز هندلی/استارتی 220
KDE 20T 15 تکفاز هندلی/استارتی 220

لیسات موتور جوش و برق دیزل

مدل توان موتور (HP) آمپر جوش (I) ولتاژ جوشکاری ((DC) (V)) توان دائم (KVA) توان اضطراری (KVA)
RB5000DEW 10 50-160 25-30 5.0 4.5
RB6500DEW 13 50-160 25-30 5.5 5.0

به دلیل نوسانات ارز قیمت موتور برق دیزلی کاما دارای نوسان می باشد لطفا برای استعلام قیمت فروش موتور برق های دیزلی کاما با تلفن های مجموعه تماس حاصل نمایید.


نقد و بررسی موتور برق‌های دیزلی کاما

بدون شک انواع موتور برق های دیزلی کاما یکی از بهترین موتور برق های دیزلی بازار می باشد و در رده بندی کیفی جزو محصولات درجه یک چینی به حساب می آید. کاما یکی از قدیمی ترین برند های موجود در بازار می باشد و در بین فروشندگان و خریداران موتور برق نامی پرآوازه ای است که نوید از کیفیت بالای موتور برق های دیزلی کاما می دهد.

در پشت کمپانی کاما و انواع موتور برق دیزلی کاما مهندسان و تکنسین های متخصصی حضور دارند که همواره با مراکز تحقیقاتی پیشرفته ای در ارتباط می باشند و در تکاپو هستند که محصولات کاما را براساس پیشرفته ترین تکنولوژی های روز توسعه دهند و موتور برق های دیزلی پرقدرت، با مصرف سوخت پایین، صدای تولیدی بسیار پایین و الترناتور های با راندمان بالا تولید کنند که تمام نیاز های مشتریان را برآورده کند و رضایت آنها را جلب کند.

اگر با تفاوت موتور برق های دیزلی و بنزینی آشنایی ندارید و بین دوراهی در انتخاب موتور برق دیزلی یا بنزینی مناسب کسب و کارتان مانده اید توصیه می کنیم تا با کارشناسان مجرب آبادیزل تماس بگیرید یا سری به مقاله تفاوت موتور برق های دیزلی و بنزینی بزنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

مشخصات فنی موتور برق های دیزلی کاما

موتور برق دیزلی کاما از دارای رنج توان 1.7 کیلووات الی 5.8 کیلووات می باشند و برای پوشش مصارف مختلف در دو سری تک فاز و سه فاز در بازار موجود وارد بازار می شوند و از سیستم تثبیت کننده ولتاژ (AVR) برای تثبیت کردن ولتاژ بهره می برند و برای روشن شدن از نوع استارت هندلی/استارتی برخوردار هستند و از طرفی موتور برق های دیزلی به دلیل وزن بالاتر جابه جایی سخت تری دارند و از این جهت انواع موتور برق های دیزلی کاما به همراه چرخ وارد بازار می شوند.

یکی از نقاط قوت موتور برق دیزلی کاما کارکرد مداوم آن است که این موتور برق ها می توانند بیش از 10 ساعت به طور مداوم به کار خود ادامه دهند و با باک های بزرگی که دارند نیاز به سوخت گیری مجدد کمتری دارند. موتور برق های دیزلی کاما دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و یکی از بهترین گزینه های برای مصارف خانگی، نیمه صنعتی و کارگاه های صنعتی، ساختمان سازی و کشاورزی می باشد.

تاریخچه موتور برق کاما

تاریخچه موتور برق کاما

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید انواع موتور برق ، برند کاما (KAMA) است. امروزه به واسطه استفاده گسترده و کاربردی موتور برق یا ژنراتور، تهیه و خرید انواع موتور برق کاما نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کیفیت خوب تولیدات، تنوع در انتخاب و داشتن امکانات مناسب سبب شده تا ژنراتورهای کاما بیش از پیش مورد توجه خریداران قرار گیرد.

اگر شما هم برای مصارف مختلف خانگی و یا صنعتی خود به دنبال تهیه موتور برق مناسب هستید، خرید موتور برق کاما می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • سال 1894 شرکتی در درسدن با نام Sächsische Cartonnagen-Maschinen-AG تاسیس شد.
  • سال 1936 توسعه “Tempo” اولین دستگاه برش تختخواب در جهان شد.
  • سال 1972 راه اندازی پوشه چسب FKM 100 طراحی شده است.
  • سال 1994 ، KAMA به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت واردات و صادرات WUXI XIN YI CHEN با برند اختصاری KAMA و زیر مجموعه WUXI WORLDBEST KAMA POWER در سال 1994 شروع به کار کرد.

عملکرد مناسب مطابق استاندارد های روز دنیا و سیستم انعطاف پذیر این محصولات باعث توسعه تجارت سریع در بازار جهانی شده است.

 همچنین می توان گفت شرکت کاما دارای آزمون سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 بوده که توسط کمیته تجارت و وزارت اقتصاد ملی چین مورد تایید قرار گرفت. عمده کالا های صادراتی این مجموعه شامل انواع دیزل ژنراتور ، خنک کننده هوا ، موتور برق دیزلی و پمپ آب می باشند.

برند کاما به دلیل کیفیت بالا ، نوع آلیاژ و قیمت مناسب به یکی از برند های برتر تبدیل شده است.

ویژگی های موتور برق کاما دیزل

  • قدرت و توان بالای موتور جهت مصارف صنعتی
  • بهره گیری از موتور 4 زمانه
  • سیستم تنظیم ولتاژ ( AVR )
  • دارای سیستم هوا خنک
  • سنسور اسپری فشاری برای روانکاری
  • جنس آلیاژ مستحکم

موتور برق کاما ساخت کجاست؟

موتور برق کاما زیرمجموعه ای از شرکت صنعتی کاماست که به عنوان یکی از برند های خوش سایقه چینی شناخته می شود.

کاما از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده و به سرعت مسیر پیشرفت و توسعه را طی نمود.

امروزه موتور برق کاما به ده ها کشور دنیا صادر می شود.

کاما علاوه بر موتور برق دیزلی به عنوان یکی از برجسته ترین محصولات خود، اقدام به طراحی، تولید و عرضه دستگاه هایی نظیر موتور پمپ، تیلر کولتیواتور کاما و موتور جوش نیز نموده است.

در مجموع امروزه در کشورهای مختلف تولیدات کاما به دلیل ارائه کیفیت و قیمت مناسب، از جمله انتخاب های خوب برای مصارف گوناگون به شمار می رود.

ویژگی های موتور برق کاما

امروزه موتور برق به عنوان وسیله ای که انرژی حاصل از سوخت هایی نظیر گازوئیل را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند، بسیار مورد استفاده است. موتور برق دیزلی کاما نیز دارای قابلیت هایی است که انتخاب آن را برای کاربران بسیار مناسب نموده است. برخی از مهمترین ویژگی های موتور برق کاما عبارتند از:

کیفیت و کارایی

یکی از برجسته ترین ویژگی های موتور برق کاما، خوش ساخت بودن و کیفیت خوب قطعات و تجهیزات آن است. کیفیت موتور برق کاما هم در ظاهر دستگاه و هم در عملکرد به خوبی لحاظ شده و سبب شده تا کاربران با خیال آسوده اقدام به تهیه و خرید موتور برق کاما نمایند. از طرفی دیگر این کیفیت خوب باعث افزایش طول عمر و کارایی دستگاه برای مدت زمان قابل توجی می شود.

تنوع در انتخاب

موتور برق کاما در انواع و اقسام مختلفی تولید و عرضه می شود. موتور برق بنزینی کاما برای انجام امور سبک تا نیمه سنگین، انجام امور خانگی و کارگاهی انتخاب ایده آلی است. موتور برق کاما دیزلی نیز با داشتن قدرت و توان بالا، برای انجام امور سنگین و کارهایی که نیاز به تداوم دارد، انتخاب بهتری خواهد بود. علاوه بر آن موتور برق کاما سایلنت با کاهش قابل توجه صدا و موتور برق کاما سه فاز به منظور استفاده در موارد ویژه و پرقدرت از دیگر انواع موتور برق کاما به شمار می رود.

امکانات و تجهیزات

علاوه بر کیفیت و خوش ساخت بودن، موتور برق کاما دارای امکانات و تجهیزات مناسبی هستند. مصرف سوخت کمتر، تولید صدای کم با طراحی نمونه های بی صدا، آلترناتورهای با راندمان بالا، ایجاد جریان الکتریکی پایدار وکم نوسان و طراحی ژنراتورهایی در ابعاد کوچک و سبک از جمله این امکانات به شمار می رود. با مراجعه به کاتالوگ موتور برق کاما به راحتی می توانید نسبت به قابلیت ها و امکانات آن اطلاع کسب نمایید.

رعایت استانداردها و مدرن بودن دستگاه ها

برند کاما برای تولید موتور برق های خود سعی کرده تا از علم روز دنیا بهره گیرد. در همین راستا رعایت استانداردها مختلف و همچنین وجود تست ها و آزمایش های گوناگون به منظور اطمینان از کیفیت تولیدات، از جمله اقدامات برجسته ای است ک هسبب شده تا موتور برق کاما بیش از پیش بتواند نظر رضایت مخاطبان خود را جلب نماید.

پشتیبانی و وجود نمایندگی موتور برق کاما

نمایندگی موتور برق کاما در تهران و سایر شهرها سبب شده تا پشتیبانی و ارائه خدمات به شکل بهتری صورت پذیرد. این نمایندگی ها به عنوان وارد کننده موتور برق کاما پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهتری می توانند به مشتریان خود ارائه نمایند. در همین راستا فروشگاه های مختلفی اقدام به فروش موتور برق دیزلی کاما، موتور برق کاما گازوئیلی و انواع ژنراتور موتور برق کاما می نمایند که بازرگانی تاج معروفترین آنهاست.

قیمت موتور برق کاما

قیمت و هزینه خرید نیز یکی دیگر از دغدغه های اصلی خریداران برای تهیه دستگاه ها و ابزارآلات مختلف است. اگر نگاهی به لیست قیمت موتور برق کاما بیندازید، مشاهده خواهید کرد که این محدوده قیمتی بسته به پارامترهای مختلف متفاوت بوده و برای سلایق و نیازهای گوناگون با بودجه های مختلف، امکان تهیه و خریداری موتور برق کاما قیمت مناسب وجود دارد.

قیمت موتوربرق کاما بدلیل آلیاژ مواد داخل موتور که از چدن هستند به نسبت بقیه محصولات، هم وزن بیشتری دارد و هم قیمت بالاتری. تمام محصولات این کارخانه اعم از موتور تک ، موتور برق ، تیلر کولتیواتور و لوازم کشاورزی، دارای بالاترین کیفیت ساخت هستند .

تعمیر موتور برق کاما

بدون شک بروز آسیب و خرابی در عملکرد دستگاه ها، یکی از چالش ها و دغدغه های جدی خریداران است. لوازم موتور برق کاما اغلب در بازار وجود دارد و تعمیر آن ها کار نسبتاً ساده ای است. در نتیجه در صورت عیب یابی موتور برق کاما نگرانی زیادی از بابت تهیه لوازم یدکی موتور برق کاما نخواهید داشت.

انواع موتور برق کاما

موتور برق کاما در انواع مختلفی و برای انجام امور گوناگون و متفاوت طراحی و تولید شده است. اگر به دنبال موتور برق مناسب برای انجام امور خانگی و کارگاهی هستید، موتور برق کاما گازوئیلی و موتور برق جوش کاما، اقدام مناسبی خواهد بود.

چرا که این نوع موتور برق ها از توان، قدرت و قابلیت بسیار مناسبی برای انجام امور رایج و روزمره برخوردارند. اگر نیاز به دستگاه های پرتوان برای ساعات کارکرد متوالی هستید، خرید موتور برق دیزلی کاما که از توان به مراتب بالاتری برخوردارند، انتخاب خوبی به شمار می رود.

قیمت موتور برق های کاما

بدون تردید خرید یک موتور برق خوب و اقتصادی چیزی است که بسیاری از کاربرانی که قصد استفاده از ژنراتور برق دارند، به دنبال آن هستند. اصلی ترین عامل در تعیین قیمت موتور برق های کاما، نوع دستگاه، توان و مشخصات فنی موتور برق کاما است. هرچه قدرت و قابلیت دستگاه بالاتر باشد، هزینه خرید آن و البته میزان انرژی که برایتان فراهم می شود نیز بالاتر خواهدبود.

از دیگر عوامل مهم توجه به مشخصات فنی موتور برق کاما است به گونه ای که ژنراتور موردنظر بتواند نیاز و انتظار ما را برآورد نماید. اگر به دنبال خرید یک موتور برق خانگی هستید، مشخصات آن باید به گونه ای باشد که نیاز شما برای تأمین برق یک یا چند وسیله برقی (بسته به نیازتان) نظیر یخچال، کولر، سیستم روشنایی، موتور پمپ و … را داشته باشد.

توجه به عواملی نظیر کم صدا بودن در مدل های سایلنت، قدرت و شرایط استفاده بیشتر در موتور برق کاما سه فاز و سایر مشخصات جنبی نظیر حجم روغن موتور برق کاما، ظرفیت مخزن سوخت و سایر قطعات موتور برق کاما نیز در قیمت خرید تاحدودی تأثیرگذار است.

نمایندگی فروش موتور برق کاما

نکته مهم درخرید موتور برق کاما تهیه از مراکز و نمایندگی معتبر است که به عنوان وارد کننده موتور برق کاما و نمایندگی فروش موتور برق کاما خدمات و قیمت مناسب تری ارائه می کنند.

وجود نمایندگی موتور برق کاما در تهران ، تبریز و سایر شهر ها، امکان فروش موتور برق کاما با قیمت مناسب در سراسر ایران را فراهم کرده است.

 برای آگاهی از قیمت روز موتور برق کاما می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

قیمت موتور برق کاما دست دوم

خرید موتور برق دست دوم یکی از راهکارهای اقتصادی به منظور تهیه این دستگاه کاربردی است. در همین راستا قیمت موتور برق کاما دست دوم، به مراتب کمتر از نمونه اصلی آن است. اما نکته حائز اهمیت آن است که ژنراتور مورد نظر از سلامت، کیفیت و طول عمر مناسب برخوردار باشد.

بدین منظور حتماً از عملکرد بخش های مختلف خصوصا موتور دستگاه مطمئن شوید. بررسی قطعات و بدنه، شرایط استفاده و نگهداری آن تا کنون و همچنین توجه به بازدهی دستگاه می تواند حائز اهمیت باشد. توصیه می کنیم برای خرید موتور برق دست دوم کاما حتماً از فروشگاه های معتبر استفاده نمایید.

مجموعه آبادیزل فقط محصولات نو و آکبند را به فروش می‌رساند.

در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید موتوربرق کاما با شماره های درج شده روی سایت تماس حاصل فرمایید.

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 2500 E 

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 2500 E 

موتور برق ۲ کیلووات کاما مدل KDE2500E می باشد که به صورت تکفاز و دیزلی در ایران موجود است که از این موتور برق برای روشنایی مصارف کوچک نظیر روشنایی لامپها، یخچال و تلویزیون و هیتر برقی ،شارژر ها و … می باشد که می تواند به صورت مداوم 6 ساعت برای شما روشن بماند.

این موتور برق ها دارای ابعاد کوچک و وزن کمی برای جابجایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب و مصرف سوخت کم می توانند مورد مناسبی برای مصارف خانگی کوچک باشند.

میزان مصرف این موتور برق ها در حد نیم لیتر بر ساعت است.

مزایای موتور برق 2 کیلووات  KAMA

  • قیمت ارزان
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا در ساخت
  • مصرف سوخت پائین
  • وزن کم ( جابجایی آسان موتور برق )
  • مدت زمان بالای کارکرد مداوم

موتور برق 2 کیلووات کاما که مدل KDE 2500E نام دارد دارای ابعاد کوچک و خوش طرح تولید شده اند و برای مصارف کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

موتور برق های کاما به صورت تک‌فاز و سه‌فاز در بازار موجود می باشند و مدل های سه فاز آن ها از 5.5 کیلووات ظرفیت تولید برق را دارا می باشند.

موتور برق 2000 وات کاما دیزلی است و برای جایی که نیاز به ساعت کار بالا و مصرف سوخت کم مورد توجه است مورد استفاده قرار می گیرند.

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 2500E را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 2500E

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 2500E

سوخت مصرفی

گازوئیل

صدای تولیدی

90 دسی بل

ظرفیت مخزن سوخت

12.5 لیتر

حداکثر توان

1.8 کیلووات

توان

1.7-2

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

60 کیلوگرم

تعداد فاز

1

سیستم راه اندازی

هندلی

حداکثر میزان کارکرد

12 ساعت

نوع سیستم خنک کننده

هوا

ابعاد

530/400/ 575 میلیمتر

فرکانس

50 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 3500 E

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 3500 E

موتور برق کاما ۳۵۰۰ مدل ۳ کیلووات یکی از موتور برق های با کیفیت بالا در بازار است همانگونه که میدانید سوخت گازوئیل احتراق بالایی دارد و باید کیفیت آلیاژ موتور از چدن و کربن بسیار قوی باشد که موتور برق کاما از این استاندارد برخوردار است.

موتور برق کاما مدل KDE 3500 E استارتی بدون چرخ و دسته می‌باشد.

قسمت ژنراتور موتور برق دیزلی کاما ۳۵۰۰ از سیم پیچ ۱۰۰% مس استفاده شده است. و با به کار بردن تکنولوژی تثبیت ولتاژ  اتوماتیک (AVR) جهت ثابت کردن خروجی برق می‌باشد که این قابلیت، این امکان را در این موتورها فراهم مینماید که بتوان در هر نوع دستگاهی اعم از مکانیکی و الکترونیکی فوق حساس نیز استفاده گردد، مانند (تلویزیون، یخچال، گیرنده دیجیتال، کامپیوتر،سرور،  روشنایی و ..

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 3500E را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 3500E

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 3500E

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

12.5 لیتر

حداکثر توان

3 کیلووات

توان

2.8-3

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

60 کیلوگرم

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

جریان خروجی

13 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت الکتریکی

حداکثر میزان کارکرد

12 ساعت

نوع سیستم خنک کننده

هوا

ابعاد

530*480*640 میلی متر

فرکانس

50 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 E

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 E

موتور برق کاما 5 کیلووات مدل KDE 5500E می باشد که با توان 5 کیلووات قادر به روشن کردن تمامی مصرف کنندگان برقی خانگی تا ظرفیت 25 آمپر می باشد.

 این موتور برق 5 کیلووات توانایی روشن کردن همزمان یخچال، تلویزیون، کولر، پمپ آب، و سایر وسایل برقی را دارا می باشد که با ظرفیت باک خود می تواند تا 10 ساعت تحت بار 80 درصد فعالیت کند تا برق شهری شما برگردد.

این موتور برق برای مصارف خانگی، صنعتی ، ساختمانی، جوشکاری ، سنگ فرز و مکانهای اداری استفاده می شود که هم به صورت سه فاز و هم به صورت تکفاز موجود است.

این موتور برق ها علاوه بر دادن خروجی برق کافی منازل در استفاده برای مصارف جوشکاری نیز می توانند مفید باشند و در انواع گوناگونی از این موتور برق ساخته می شود که با سایلنسر و به صورت اوپن به فروش می رسند.

مزایای موتور برق  ۵ کیلووات KAMA

  • قیمت ارزان
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا در ساخت
  • مصرف سوخت پائین
  • وزن کم ( جابجایی آسان موتور برق )
  • مدت زمان بالای کارکرد مداوم

موتور برق 5 کیلووات KAMA که مدل KDE 5500E نام دارد دارای ابعاد کوچک و خوش طرح تولید شده اند و برای مصارف کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

موتور برق های کاما به صورت تکفاز و سه فاز در بازار موجود می باشند و مدل های سه فاز آن ها از 5.5 کیلووات ظرفیت تولید برق را دارا می باشند.

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 5500E را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 5500E

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 5500E

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

12.5 لیتر

حداکثر توان

5 کیلووات

توان

4.2-5

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

80 کیلوگرم

صدای تولیدی

۷۶ دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

ظرفیت روغن

0.8 لیتر

جریان خروجی

22 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-10

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 TW

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 TW

موتور برق کاما KDE5500TW یکی از موتور برق های با کیفیت و قیمت مناسب می باشد که مدل KDE5500TW توان 4.5 کیلو وات یا 4500 وات با خروجی تک فاز می باشد، سیستم استارت این موتور برق به صورت الکتریکی بوده و نوع سوخت آن گازوئیل است، ویژگی دیگر KDE 5500TW داشتن چهار چرخ برای حمل و نقل راحتر و داشتن سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک است.

نکته حائز اهمیت در مورد این موتور برق کانوپی دار یا به اصطلاح کم صدا بودن آن است که صورتی که محیط شما به گونه ای است که از موتور برق صدا دار نمی توانید استفاده کنید می توانید از این موتور برق که عایق صوتی دارد استفاده کنید.

این موتور برق برای مصارف خانگی، باغی و کارگاهی در میزان مصرف متوسط و بالا مناسب بوده و با استفاده از این موتور برق شما می توانید 45 لامپ صد واتی ، یا پمپ آب متوسط و بزرگ ، یخچال ، بخاری برقی ، کولر گازی بیست چهار هزار ، تلوزیون ، کولر آبی ، پنکه ، دریل ، فرز ، اور فرز ، رنده ، فارسی بر ، دستگاه جوش 180 آمپر و غیره استفاده کنید.

مزایای موتور برق 4.5 کیلو وات کاما

  • سیستم استارت الکتریکی
  • دارای موتور تک سیلندر
  • سیستم هوا خنک
  • دو پورت خروجی
  • باک بزرگ و دارای کانوپی عایق صوتی
  • سیم پیچی مس
  • مناسب برای مصارف باغ ، خانگی و کارگاهی

 Top of Form

موتوربرق کاما KDE 5500TW یکی از موتور برق های با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. این مدل توان 4.5 کیلو وات یا 4500 وات با خروجی تک فاز می باشد، سیستم استارت این موتور برق به صورت الکتریکی بوده و نوع سوخت آن گازوئیل است.

ویژگی دیگر این دستگاه داشتن چهار چرخ برای حمل و نقل راحتر و داشتن سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک است، نکته حائز اهمیت در مورد این موتور برق کانوپی دار یا به اصطلاح کم صدا بودن آن است که صورتی که محیط شما به گونه ای است که از موتور برق صدا دار نمی توانید استفاده کنید.

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 5500TW را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 5500TW

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 5500TW

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

12.5 لیتر

حداکثر توان

5 کیلووات

توان

4.2-5

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

80 کیلوگرم

صدای تولیدی

۷۶ دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

ظرفیت روغن

0.8 لیتر

جریان خروجی

22 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

ابعاد

910 530/710/میلی متر

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 E3 سه فاز 

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 5500 E3 سه فاز 

موتور برق کاما یکی از موتور برق های با کیفیت و قیمت مناسب می باشد که مدل KDE5500E3 توان 4.5 کیلو وات یا 4500 وات با خروجی سه فاز می باشد، سیستم استارت این موتور برق به صورت دستی و الکتریکی بوده و نوع سوخت آن گازوئیل است.

 ویژگی دیگر این دستگاه داشتن چهار چرخ برای حمل و نقل راحتر و داشتن سیستم تنظیم ولتاژ اتوماتیک است.

این موتور برق برای مصارف باغی و کارگاهی در میزان مصرف متوسط مناسب بوده و با استفاده از این موتور برق شما می توانید تمامی دستگاه‌هایی که برای استارت نیاز به 8 بر روی هر فاز را دارند استفاده کنید.

ویژگی های موتور برق 4.5 کیلو وات کاما

  • سیستم استارت دستی و الکتریکی
  • دارای موتور تک سیلندر
  • سیستم هوا خنک
  • دو پورت خروجی
  • باک بزرگ
  • سیم پیچی مس
  • مناسب برای مصارف باغ ، کشاورزی و کارگاهی

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE5500E3 را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 5500E3

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 5500E3

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

12.5 لیتر

حداکثر توان

5 کیلووات

توان

4.2-5

ولتاژ

380 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

80 کیلوگرم

صدای تولیدی

۷۶ دسی بل

تعداد فاز

3

سرعت دوران

3000 دور

ظرفیت روغن

0.8 لیتر

جریان خروجی

22 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

ابعاد

910 530/710/میلی متر

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500E

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500E


شرکت کاما موتور برق های خود را مدل های تک فاز، سه فاز و توان ۲ تا ۱۶ کیلووات ارائه می‌دهد.
موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500E
موتور برق گازوئیلی ۶۵۰۰ کاما توان ۵ کیلووات دارد و برای استفاده در موارد اضطراری مناسب می باشد.
موتوربرق دیزلی ۶۵۰۰ کاما در کارگاه های صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
وزن این موتور ۱۰۰ کیلوگرم و موتور آن تک سیلندر هوا خنک عمودی گازوئیلی می باشد.
یکی از مزایای موتوربرق کاما ۶۵۰۰ این است که به دلیل ظرفیت بالای مخزن آن نیاز به پرکردن مکرر سوخت ندارد.
موتور برق کاما kama KDE 6500E جهت سهولت در جابه جایی دارای چرخ می باشد.

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500E را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500E

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 6500E

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

10 لیتر

حجم موتور

۳۸۰ سی سی

حداکثر توان

5.2 کیلووات

توان

کیلووات4.6

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

80 کیلوگرم

صدای تولیدی

73 دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

جریان خروجی

20 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

تعداد خروجی

2

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500E3 سه فاز

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500E3 سه فاز

موتور برق دیزل کاما مدل KDE6500E3 سه فاز با توان 5 کیلووات می باشد. این موتور برق به صورت سه فاز بوده است و می تواند دستگاه های صنعتی و ساختمانی مانند ستون ریز سه فاز، ویبراتور بتون سه فاز و دیگر دستگاه های ساختمانی را راه اندازی کند.

ویژگی های موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500E3

  • دارای سیستم تنظیم ولتاژ
  • چرخ و دسته جهت جابجایی و حمل و نقل آسان
  • دارای دو پورت خروجی
  • موتور تک سیلندر دیزلی
  • موتور چهار زمانه
  • سه فاز
  • حجم موتور 418 CC

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500E3 را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500E3

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 6500E3

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

10 لیتر

حجم موتور

۳۸۰ سی سی

حداکثر توان

5.2 کیلووات

توان

 کیلووات4.6

ولتاژ خروجی

380 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

100 کیلوگرم

صدای تولیدی

73 دسی بل

تعداد فاز

3

سرعت دوران

3000 دور

جریان خروجی

20 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

72/49/65 سانتی متر

تعداد خروجی

2

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500T

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500T

موتور برق گازوئیلی کاما مدل KDE6500T دارای توان 4.6 کیلووات می باشد.

این موتور برق دارای قابلیت راه اندازی دستگاه های صنعتی و ساختمانی تا توان 1.5 اسب را دارا می باشد.

این موتوربرق دیزل دارای کانوپی بوده است و توانسته میزان صدا را تا 70 دسیبل کاهش دهد.

این موتور برق مورد استفاده برای خانه ها و باغ ها نیز می باشد.

با توجه به توان این موتور برق می توانیم یک یخچال، تلویزیون و چند روشنایی و یک کولر آبی را به راحتی راه اندازی کنیم.

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500T را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500T

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 6500T

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

15 لیتر

حجم موتور

418 سی سی

حداکثر توان

5.2 کیلووات

توان

کیلووات 4.6

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

145 کیلوگرم

صدای تولیدی

72 دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

جریان خروجی

20 آمپر

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

تعداد خروجی

3

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500T3

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500T3

موتور برق کاما 5 کیلو وات مدل KDE 6500T3 ساختار و کیفیت بسیار بالایی را دارد. این محصول در ابعاد 910x530x740 میلی متر و دارای وزن حدود 171 کیلوگرم را دارد.

 محصول فوق روی چهار پایه ثابت سوار شده و استارت ان به صورت استارتی است موتور کاما به مدل  KM186 FAE  دارای موتوری گازوئیلی که از این سوخت انرژی الکتریکی تولید می‌کند، از نوع چهار زمانه است.

 از ویژگی های بارز این محصول می‌توان به ولتاژ خروجی 380 ولت، ولتاژ خروجی 12 ولت و شدت جریان خروجی حدود 21 آمپر اشاره کرد. بهتر است بدانید که محصول فوق سه فاز بوده و دارای دو خروجی است.

این موتور تک‌ سیلندری به کمک جریان هوا خنک می‌شود. از مصارف این دستگاه می توان به مصارف نیمه صنعتی ، پمپ آب سه فاز و مصارف خانگی سه فاز ، دستگاه جوش سه فاز مناسب است.

 در ضمن سیم پیچ ژنراتور کاملا از مس با کیفیت بالا تولید گردیده است.

ویژگی های موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500T3

  • بالاترین توان خروجی 5 کیلو وات
  • توان اسمی 4.2 کیلو وات
  • شدت جریان 21 آمپر
  • سیستم استارت الکتریکی
  • نوع موتور 4 زمانه هوا خنک
  • وزن 171 کیلو گرم
  • نوع سوخت گازوئیل
  • ولتاژ 380 ولت
  • مناسب برای  نیمه صنعتی ، پمپ آب و مصارف خانگی سه فاز ، دستگاه جوش سه فاز و بالابر آسانسور

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE6500T3 را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500T3

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 6500T3

سوخت مصرفی

گازوئیل

ظرفیت مخزن سوخت

15 لیتر

حداکثر توان

5.2 کیلووات

توان

 کیلووات 4.6

ولتاژ خروجی

380 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

171 کیلوگرم

صدای تولیدی

73 دسی بل

تعداد فاز

3

سرعت دوران

3000 دور

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500TW

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 6500TW

  • موتور برق کاما چین KAMA KDE 6500 TW, OUTPUT : 5.5 KW
  • مناسب جهت استفاده در خانه ها، ادارات، کارگاه های کوچک، سیستم های شبکه و مخابرات
  • دارای سیستم روشن کننده استاراتی (سوئیچ) و هندل دستی در مواقع اضطراری (Recoil, Electronic)
  • قابیلت تنظیم اتوماتیک دور موتور مناسب با توان خروجی دستگاه
  • دارای خروجی تک فاز 220/240 ولت
  • دارای سیم پیچ مس
  • مقدار صدای تولدی 75 دسی بل در مدل های Open و 65 دسی بل در مدل های سایلت (بی صدا)
  • خرید و فروش موتور برق های چینی با سیم پیچ مس

دیزل جوش کاما مدل KDE 6500TW ساخت کشور چین میباشد که به سفارش اروپا و بهترین کیفیت ساخت تولید میشود و توانای جوشکاری تا 190 امپر و برق دهی 2 کیلوات را دارد که میتوان از ان در مصارف خانگی و صنعتی استفاده کرد.

امروزه تمام دستگاه های اطرافمان به کمک برق کار می کنند به همین دلیل به جرات می توان گفت برق با زندگی بشر گره خورده است و حتی نبود یک ساعت برق ممکن است در زندگی همه اختلال ایجاد کند.

 با مصرف بالای این انرژی، تولید برق در کشور های مختلف با کمبود مواجه است بنابراین احتمال رفتن برق نیز افزایش یافته است.

بنابراین وجود یک دستگاه موتور برق در هر خانه و اداره ای لازم و ضروری می باشد. یکی از دستگاه هایی که می توانید برای تولید برق مورد نیازتان رویش حساب باز کنید، دستگاه موتور برق کاما KDE 6500TW می باشد.

 این موتور ژنراتور مشابه جریان برق شهری، جریان الکتریکی تولید می کند تا در صورت دسترسی نداشتن به برق شهری بتوان به تامین برق دستگاه های الکتریکی پرداخت. این مدل از سوخت دیزلی جهت تولید جریان الکتریکی بهره می گیرد.

 این محصول از مخزنی جهت ذخیره ی سوخت بهره می برد، این مخزن از ظرفیت مناسبی برخوردار است.

 این ژنراتور از وزن بسیار سنگین 150 کیلوگرم بهره می برد به همین دلیل کاما به تعبیه چرخ در زیر این محصول پرداخته تا جابجایی اش امکان پذیر باشد.


برقی که این مدل به تولید آن می پردازد از ولتاژ 220 ولت و شدت جریان 9 آمپر بهره می برد بنابراین می توانید برای تامین برق هر نوع دستگاهی از این موتور برق استفاده کنید.

 این محصول از موتور تک سیلندر چهار زمانه بهره می برد و سرعتش در بالاترین حالت به 3000 دور در دقیقه می‌رسد.

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500TW را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 6500TW

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 6500TW

سوخت مصرفی

گازوئیل

توان

کیلووات 1.8

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

177 کیلوگرم

صدای تولیدی

65 دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

نسبت تراکم

19.1

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

ابعاد

910/530/710 میلی متر

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 7500E

موتور برق دیزلی کاما مدل kama KDE 7500E با توان دائم 5.5 کیلو وات و توان ماکسیمم 6 کیلو وات می باشد. موتور برق کاما، یکی از بهترین موتور برق های دیزلی می باشد.

موتوربرق کاما دیزلی مدل KDE7500E یکی از موتور برق های با کیفیت بالا در بازار است. همان‌طور که میدانید سوخت گازوئیل احتراق بالایی دارد و باید کیفیت آلیاژ موتور از چدن و کربن بسیار قوی باشد که موتور برق kama از این استاندارد برخوردار است

قسمت ژنراتور موتوربرق کاما دیزلی مدل KDE7500E از سیم پیچ ۱۰۰% مس استفاده شده است. و با به کار بردن تکنولوژی تثبیت ولتاژ اتوماتیک (AVR) جهت ثابت کردن خروجی برق می‌باشد که این قابلیت، این امکان را در این موتورها فراهم می‌نماید که بتوان در هر نوع دستگاهی اعم از مکانیکی و الکترونیکی فوق حساس نیز استفاده گردد، مانند (تلویزیون، یخچال، گیرنده دیجیتال، کامپیوتر،سرور،  روشنایی و ...

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 7500E را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 7500E

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 7500E

سوخت مصرفی

گازوئیل

توان

کیلو وات 5.5

حداکثر توان

5.8 کیلووات

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

100 کیلوگرم

صدای تولیدی

65 دسی بل

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

ابعاد

0/ 72  480 / 645میلی متر

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 7500MT

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 7500MT

موتور برق دیزل کاما مدل KDE7500MT دارای توان 5.5 کیلووات می باشد. این موتور برق دارای توان راه اندازی دستگاه های صنعتی و ساختمانی مانند بالابر ساختمانی، وینچ و بتونیر تا توان 2 اسب می باشد.

این موتور برق دارای کانوپی می باشد که می تواند صدای اضافه موتور برق را جذب کند و میزان صدا تا 70دسیبل کاهش داده و دلیل وجود کانوپی وزن و ابعاد این موتور برق نیز تغیر کرده است.

 از این موتور برق بیشتر مناسب برای مکان هایی می باشد نیاز است از نظر صوتی صدا پایین باشد.

ویژگی های موتور برق دیزلی کاما مدل KDE7500MT

  • دارای چرخ و دسته جهت جابجایی و حمل و نقل آسان
  • دارای دو پورت خروجی
  • سیستم AVR یا تنظیم ولتاژ

در جدول زیر مشخصات فنی موتور برق دیزلی کاما مدل KDE7500MT را مشاهده میکنید.

مدل (کاتالوگ)

موتور برق دیزلی کاما مدل KDE 7500MT    

نام محصول

کاما

مدل محصول

KDE 7500MT  

سوخت مصرفی

گازوئیل

توان

کیلووات 5.5

حداکثر توان

5.8 کیلووات

ولتاژ خروجی

220 ولت

سیم پیچ

مس

جنس بدنه

آلومینیوم

نوع موتور

تک سیلندر 4 زمانه

وزن دستگاه

165 کیلوگرم

نسبت تراکم

19.1

تعداد فاز

1

سرعت دوران

3000 دور

سیستم راه اندازی

استارت هندلی

حداکثر میزان کارکرد

محیطی 7-12

ابعاد

910 520/740/میلی متر

نوع سیستم خنک کننده

هوا

چرخ و دستگیره

دارد

فرکانس

50 تا 60 هرتز

کشور سازنده

چین (china)


موتور برق دیزلی کاما مدل  KAMA KDE 20E

موتور برق ۱۶ کیلووات کاما مدل KDE 20 E دارای توان خروجی مناسبی برای مصارف کارگاه های کوچک می باشد که با دارا بودن خروجی برق بسیار مناسب و بالا می تواند علاوه بر تامین برق سه الی چهار واحد مسکونی برق کافی برای یک آسانسور 4 نفره را نیز فراهم  کند. این موتور برق به صورت سایلنت طراحی شده و دارای کانوپی سایلنت می باشد.

موتور برق های 16 کیلوواتی kAMA دارای وزن 500 کیلوگرم می باشند.

مزایای موتور برق 16 کیلووات  KAMA

  • قیمت ارزان
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا در ساخت
  • مصرف سوخت پائین

 

موتور برق ۱۶ کیلووات کاما یک آن را می توان یک دیزل ژنراتور کوچک نامید یکی از بزرگترین محصولات مولد برق این شرکت بزرگ است که برای مصارف بزرگتر مسکونی و تجاری و کارگاهی طراحی و ساخته شده است که دارای کانوپی و سایلنسر جهت کاهش صدا می باشد. این موتور برق ها قابلیت استفاده در هر شرایط آب وهوایی را دارا می باشند.

 موتور برق ۱۶ کاوایی کاما سه فاز بوده و توانایی روشن کردن موتورهای الکتریکی که تنها با برق سه فاز روشن می شوند را داراست همانند: پمپ های سه فاز، الکتروموتورها، بالابرها و غیره.

باید دانست که این موتور برق علاوه بر  تولید برق سه فاز دارای خروجی برق تکفاز نیز می باشد و دارای مانیتور دیجیتال میزان ولتاژ، آمپراژ، ساعت کار و فشار روغن نی می باشد و در زمان کاهش فشار روغن یا کمبود روغن اخطار داده و موتور را خاموش می کند.

موتور برق دیزلی ۱۶ کاوا بدون چرخ بوده و در صورت امکان میتوان آن را به چرخدار مجهز کرد.

موتور برق دیزلی کاما مدل KAMA KDE 20E


مزایای استفاده از موتور برق کاما

استفاده از موتور برق کاما (Kama) می‌تواند به شما مزایای زیر را ارائه دهد:

 قدرت و عملکرد قابل اعتماد

موتورهای برق کاما معمولاً با طراحی و ساخت مرغوبی همراه هستند و قدرت و عملکرد قابل اعتمادی ارائه می‌دهند. آنها قادر به تأمین برق پایدار و پایدار برای مصارف خانگی و تجاری هستند.

چند منظوره بودن

 موتورهای برق کاما معمولاً به عنوان منابع برق چند منظوره استفاده می‌شوند. آنها قادر به تأمین برق برای خانه‌ها، محل‌های کاری، سایت‌های ساخت و ساز، کمپینگ و سایر فعالیت‌های خارج از شبکه برق هستند.

قابلیت حمل و نقل آسان

 برخی از موتورهای برق کاما، به خصوص مدل‌های قابل حمل، دارای طراحی جمع و جور و وزن سبک هستند. این ویژگی‌ها امکان حمل و نقل آسان آنها را فراهم می‌کند و می‌توانید آنها را به راحتی به محل‌های مختلف منتقل کنید.

سهولت در عملیات

 موتورهای برق کاما اغلب دارای رابط کاربری ساده و استفاده آسان هستند. این رابط‌ها شامل سوئیچ‌های روشن/خاموش، شاخص‌های وضعیت برق و در برخی موارد، راه اندازی الکتریکی هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند استفاده از موتور برق کاما به‌طور کلی ساده و راحت باشد.

قابلیت استفاده در شرایط اضطراری

 موتورهای برق کاما می‌توانند به عنوان منابع برق اضطراری در شرایط بحرانی مورد استفاده قرار گیرند. در صورت قطعی برق شبکه عمومی یا وقوع فوریت‌های طبیعی، موتور برق کاما می‌تواند به شما کمک کند تا برق مورد نیاز خود را تأمین کنید.

قابلیت اقتصادی

موتورهای برق کاما معمولاً به دلیل قیمت مناسب و عملکرد خوب، گزینه‌ای اقتصادی برای تأمین برق هستند. آنها می‌توانند نیازهای برقی شما را با هزینه کمتری نسبت به تمام شبکه برق موردمتأسفانه، برند "کاما" که شما اشاره کردید، در زمانی که من آموزش دیدم (تا سپتامبر 2021)، به عنوان یک برند معروف در زمینه موتورهای برق شناخته نشده است. بنابراین، نمی‌توانم اطلاعات دقیق و محدود به برند "کاما" را ارائه دهم.

اما در کل، مزایای استفاده از موتورهای برق شامل قابلیت تأمین برق پایدار، قابلیت حمل و نقل آسان، سهولت در عملیات، قابلیت استفاده در شرایط اضطراری و اقتصادی بودن می‌باشد. ممکن است برند "کاما" نیز از برخی از این مزایا برخوردار باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با کارشناسان آبادیزل تماس بگیرید.

موتور برق دیزلی کاما مدل  KAMA KDE 20T

موتور برق ۱۶ کیلووات کاما مدل KDE 20 T دارای توان خروجی مناسبی برای مصارف کارگاه های کوچک می باشد که با دارا بودن خروجی برق بسیار مناسب و بالا می تواند علاوه بر تامین برق سه الی چهار واحد مسکونی برق کافی برای یک آسانسور 4 نفره را نیز فراهم  کند. این موتور برق به صورت سایلنت طراحی شده و دارای کانوپی سایلنت می باشد.

موتور برق های 16 کیلوواتی kAMA دارای وزن 500 کیلوگرم می باشند.

مزایای موتور برق 16 کیلووات  KAMA

  • قیمت ارزان
  • طول عمر بالا
  • کیفیت بالا در ساخت
  • مصرف سوخت پائین

 

موتور برق ۱۶ کیلووات کاما یک آن را می توان یک دیزل ژنراتور کوچک نامید یکی از بزرگترین محصولات مولد برق این شرکت بزرگ است که برای مصارف بزرگتر مسکونی و تجاری و کارگاهی طراحی و ساخته شده است که دارای کانوپی و سایلنسر جهت کاهش صدا می باشد. این موتور برق ها قابلیت استفاده در هر شرایط آب وهوایی را دارا می باشند.

 موتور برق ۱۶ کاوایی کاما سه فاز بوده و توانایی روشن کردن موتورهای الکتریکی که تنها با برق سه فاز روشن می شوند را داراست همانند: پمپ های سه فاز، الکتروموتورها، بالابرها و غیره.

باید دانست که این موتور برق علاوه بر تولید برق سه فاز دارای خروجی برق تکفاز نیز می باشد و دارای مانیتور دیجیتال میزان ولتاژ، آمپر، ساعت کار و فشار روغن می باشد و در زمان کاهش فشار روغن یا کمبود روغن اخطار داده و موتور را خاموش می کند.

موتور برق دیزلی ۱۶ کاوا بدون چرخ بوده و در صورت امکان میتوان آن را به چرخدار مجهز کرد.

نحوه سفارش و خرید موتور برق کاما (Kama)

شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل با کادری مجرب و فنی شما مشتریان عزیز را در جهت خرید موتور برق دیزلی کاما متناسب کسب و کارتان مشاوره فنی خواهد داد.

انواع موتور برق های دیزلی کاما با پلمپ کامل کارخانه در کارتن توسط پیک در تهران و توسط تیپاکس و باربری به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد شد و برای مشتریانی عزیزی که قصد خرید موتور برق دیزلی کاما به صورت حضوری دارند ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید به صورت حضوری از ما خرید کنید و پس از تست کامل دستگاه، آن را تحویل بگیرید.

ضمانت و خدمات پس از فروش موتور برق کاما در آبادیزل

شما می توانید انواع موتور برق های دیزلی کاما را از شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل که دارای عاملیت فروش موتور برق های دیزلی کاما می باشد و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارایه می کند تهیه نمایید.

مشخصات فنی
faq

برند کاما (WUXI WORLDBEST KAMA POWER CO., LTD) یکی از زیر مجموعه های کمپانی عظیم  KAMA CO., LTD می باشد که این کمپانی یکی از سرشناس ترین کمپانی های چینی فعال در حوزه تولید خودرو، قطعات و قطعات خودرو، موتورهای دیزلی چند منظوره متوسط ​​و کوچک، مجموعه ژنراتورهای کاربری دریایی و زمینی، تراکتور، محصولات الکترومکانیکی و ماشین آلات همه منظوره می باشد.

تحقیق، توسعه و تولید محصولات دیزلی کمپانی KAMA CO., LTD به عهده شرکت کاما می باشد و این برند به طور تخصصی در حوزه تولید مینی دیزل ژنراتور هوا خنک، ژنراتور، ژنراتور بنزینی، پمپ آب و تیلر فعالیت دارد و هر ساله بیش از 200.000 دستگاه  وارد بازار جهانی می کند.

بدون شک انواع موتور برق های دیزلی کاما یکی از بهترین موتور برق های دیزلی بازار می باشد و در رده بندی کیفی جزو محصولات درجه یک چینی به حساب می آید. کاما یکی از قدیمی ترین برند های موجود در بازار می باشد و در بین فروشندگان و خریداران موتور برق نامی پرآوازه ای است که نوید از کیفیت بالای موتور برق های دیزلی کاما می دهد.

در پشت کمپانی کاما و انواع موتور برق دیزلی کاما مهندسان و تکنسین های متخصصی حضور دارند که همواره با مراکز تحقیقاتی پیشرفته ای در ارتباط می باشند و در تکاپو هستند که محصولات کاما را براساس پیشرفته ترین تکنولوژی های روز توسعه دهند و موتور برق های دیزلی پرقدرت، با مصرف سوخت پایین، صدای تولیدی بسیار پایین و الترناتور های با راندمان بالا تولید کنند که تمام نیاز های مشتریان را برآورده کند و رضایت آنها را جلب کند.

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید انواع موتور برق ، برند کاما (KAMA) است. امروزه به واسطه استفاده گسترده و کاربردی موتور برق یا ژنراتور، تهیه و خرید انواع موتور برق کاما نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کیفیت خوب تولیدات، تنوع در انتخاب و داشتن امکانات مناسب سبب شده تا ژنراتورهای کاما بیش از پیش مورد توجه خریداران قرار گیرد.

اگر شما هم برای مصارف مختلف خانگی و یا صنعتی خود به دنبال تهیه موتور برق مناسب هستید، خرید موتور برق کاما می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • سال 1894 شرکتی در درسدن با نام Sächsische Cartonnagen-Maschinen-AG تاسیس شد.
  • سال 1936 توسعه “Tempo” اولین دستگاه برش تختخواب در جهان شد.
  • سال 1972 راه اندازی پوشه چسب FKM 100 طراحی شده است.
  • سال 1994 ، KAMA به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت واردات و صادرات WUXI XIN YI CHEN با برند اختصاری KAMA و زیر مجموعه WUXI WORLDBEST KAMA POWER در سال 1994 شروع به کار کرد.

عملکرد مناسب مطابق استاندارد های روز دنیا و سیستم انعطاف پذیر این محصولات باعث توسعه تجارت سریع در بازار جهانی شده است.

 همچنین می توان گفت شرکت کاما دارای آزمون سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 بوده که توسط کمیته تجارت و وزارت اقتصاد ملی چین مورد تایید قرار گرفت. عمده کالا های صادراتی این مجموعه شامل انواع دیزل ژنراتور ، خنک کننده هوا ، موتور برق دیزلی و پمپ آب می باشند.

برند کاما به دلیل کیفیت بالا ، نوع آلیاژ و قیمت مناسب به یکی از برند های برتر تبدیل شده است.

  • قدرت و توان بالای موتور جهت مصارف صنعتی
  • بهره گیری از موتور 4 زمانه
  • سیستم تنظیم ولتاژ ( AVR )
  • دارای سیستم هوا خنک
  • سنسور اسپری فشاری برای روانکاری
  • جنس آلیاژ مستحکم

نکته مهم در خرید موتور برق کاما تهیه از مراکز و نمایندگی معتبر است که به عنوان وارد کننده موتور برق کاما و نمایندگی فروش موتور برق کاما خدمات و قیمت مناسب تری ارائه می کنند.

وجود نمایندگی موتور برق کاما در تهران ، تبریز و سایر شهر ها، امکان فروش موتور برق کاما با قیمت مناسب در سراسر ایران را فراهم کرده است.

 برای آگاهی از قیمت روز موتور برق کاما می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عباس حسین زاده
ارسال شده در : دوشنبه 28 فروردین 1402

سلام از این موتور برق برای تالار عروسی از چه مدلی باید انتخاب و خرید کنم ؟

Aco.T21co@gmail.com
ارسال شده در : دوشنبه 28 فروردین 1402

سلام. ابتدا باید لیست وسایل برقی خود را بنویسید و میزان مصرف برق لوازم برقی خود را محاسبه کنید سپس اقدام به خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره خرید رایگان با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

امیر حبیب زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 27 بهمن 1401

موتور برق کاما سایلنت یا بی صدا هم داره ؟

محمد علوی
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام وقت بخیر کدام مدل برای پمپی که داخل چاه استفاده میشه مناسبه ؟

علیرضا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 بهمن 1401

سلام یک موتور برق دیزلی برای چهارتا پروژکتور یک پمپ لجن کش می خوام کدوم مدل خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 بهمن 1401

با سلام. بی زحمت توان مصرفی وسایل مورد نیاز خود را بگویید تا محاسبه کنم